Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید ولی هاشمی رئیس ایستگاه ۲ آتش نشانی از برخورد شدید دو دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ و پیکان وانت با یکدیگر و انحراف یک دستگاه خودروی زانتیا در جاده گلما ساری خبر داد.

او افزود: با دریافت این گزارش بلافاصله نیرو‌های آتش نشانی با تجهیزات کامل امدادی و اطفایی در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هاشمی گفت: در اثر شدت برخورد پیکان وانت و پژو ۲۰۶، خودروی پیکان وانت منحرف و با سقوط در زمین شالیزاری، متاسفانه دچار حریق شد که با تلاش ماموران آتش نشانی مهار و اطفا شد.

او با اشاره به اینکه در پی این حادثه خودروی زانتیا نیز از مسیر اصلی منحرف و به کانال آب سقوط کرد، افزود: متاسفانه در این حادثه راننده‌های خودروی پژو ۲۰۶ و پیکان وانت مصدوم و جهت اقدامات درمانی تحویل عوامل اورژانس شدند.

رئیس ایستگاه ۲ آتش نشانی با تاکید بر رعایت همه موارد ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی همه رانندگان، گفت: کارشناسان در حال بررسی علت حادثه هستند.

 


انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی ساری اورژانس مازندران اطفای حریق پیکان وانت آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار دوم وحید شادی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲:۴۴ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه، حریق در یک انبار لوازم استوک خودرو به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله ۱۶ آتش نشان به همراه ۶ خودروی اطفاء حریق از ایستگاه‌های ۱۴، ۳۵ و ۵۳  به محل حادثه واقع در توس ۷۵ اعزام شدند. 

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: همکاران پس از حضور در محل بلافاصله عملیات اطفا را آغاز و حریق را کنترل کردند. 

وی با بیان اینکه این حادثه خوشبختانه مصدومی نداشته است، ساعت پایان این عملیات را ۳:۱۹ دقیقه بامداد اعلام کرد و اظهار نظر در خصوص علت دقیق حادثه را منوط به بررسی‌های کارشناسی دانست. 

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه