Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا قاسمی از بهره برداری ایستگاه آب شیرین کن در شهر ده رئیس مرکز بخش ایرندگان خاش خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «علیرضا قاسمی» بیان داشت: یک واحد آب شیرین کن به ظرفیت ۵۰ متر مکعب در شبانه روز در شهر ده رئیس، مرکز بخش ایرندگان شهرستان خاش با حمایت شرکت آب و فاضلاب توسط بنیاد خیریه سپاس و بنیاد هاسب با حضور استاندار وفرماندارخاش ودیگر مقامات محلی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 مدیرعامل آبفای سیستان و بلوچستان  اعتبار هزینه شده توسط خیران را ۳۲۰ میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: در راستای ارتقای آب شرب ده رئیس مرکز بخش ایرندگان آب شیرین کن احداث شده است‌.

 

قاسمی در مراسم بهره برداری از این پروژه ضمن اعلام حمایت و همراهی و همکاری با کلیه خیران فعال در حوزه آبرسانی و تقدیر از آن ها، از  شناسایی اولیه ۶۰ روستا برای احداث آب شیرین کن های کوچک مقیاس  خبر داد.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: کلیه خیران بخش ایرندگان شرکت آب و فاضلاب بخش ایرندگان آب شیرین کن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۶۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک