Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، تنها ۶ روز دیگر تا برگزاری انتخابات شورای شهر و روستا باقی مانده است و تلاش نامزد‌ها برای تشریح برنامه‌های خود و اقناع مردم هر روز پرحرارت‌تر می‌شود. تب و تابی که هرچه به ۲۸ خرداد نزدیک می‌شویم، بیشتر و بیشتر می‌شود و در تبلیغات هم رنگ و روی خاصی به خود می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبض ۱۴۰۰ و تب و تاب انتخابات در خراسان جنوبی

این روز‌ها داوطلبان شورا بیشتر به دنبال تبلیغات چهره به چهره هستند و از هر فرصتی برای معرفی خود استفاده می‌کنند، در حالی که حرف از مطالبه گری شان داغ داغ است.

اما آن چه از گوشه و کنار شهرستان‌های استان به گوش می‌رسد این است که هرچه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم، رفت و آمد داوطلبان شورا با مردم و فعالان فضای مجازی بیشتر می‌شود، شنیده شده صاحب یک مغازه در بیرجند پوستر نامزد رد صلاحیت شده را نصب کرده است.

همچنین یک گروه سیاسی خاص در مرکز استان قرار است از سه تا چهار نامزد که در عرصه ساخت و ساز فعالیت دارند، حمایت کند.

طبق شنیده ها، یکی از بانوان داوطلب حضور در شورای اسلامی یکی از شهرستان‌ها به بانوان این شهرستان قول ایجاد اشتغال داده و بر توجه به رعایت حق و حقوق آن‌ها تأکید کرده است.

بیشتر بخوانید

 آغاز ماراتن تبلیغات نامزدهای شورای شهر/ بیماران کرونایی هم رأی می دهند + فیلم

برخی نامزد‌های انتخاباتی خوسف این روز‌ها به شدت در پی طراحی پوستر‌ها و بنر‌های تبلیغاتی و تهیه عکس مناسب برای آن هستند.

این روز‌ها طرفداران واعضای ستاد نامزد‌های شورای شهر سرشان شلوغ است. یکی به دنبال تهیه بلندگو، دیگری به دنبال سفارش لامپ وچراغانی برای ستاد‌های انتخاباتی است، از سویی دیگر برخی از نامزد‌های شورای شهر بیرجند هم با حضور در ستاد‌های نامزد‌های ریاست جمهوری گویا می‌خواهند از این طریق با یک تیر دو نشان بزنند وخود را معرفی کنند.

نقل های انتخاباتی در فضای مجازی

یکی از نامزد‌های شورای شهر بیرجند در فضای مجازی نوشته است: یکی از مشکلات بزرگ این شهر پنهان کاری مسئولان است که من این کار را انجام نخواهم داد.

کاندید‌های شورای شهر بیرجند از قیمت بالای نصب بنر در جلوی ستاد‌ها گلایه مندند و می‌گویند: نصب بنر جلوی ستاد حق یک نامزد است و گرفتن هزینه واقعا خنده دار است.

منابع محلی سربیشه هم از ساخت کلیپ‌های متفاوت تبلیغاتی کاندید‌های شورای شهر سربیشه خبر می‌دهند.

یکی از نامزدهای شورای شهر فردوس هم در کانال تلگرامی اش بامردم این شهرستان گفتگو می‌کند و از برنامه‌های آینده اش برای این شهر می گوید.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات شوراها شورای شهر نامزد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۶۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا طالبی صبح شنبه در ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تبلیغات نامزدها از تاریخ ۱۳ تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه خواهد بود، اظهار کرد: برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط وزارت کشور ابلاغ شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: ۲ منتخب حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف که در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ بیشترین آرا را کسب کرده، در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می‌کنند و کد انتخاباتی آنان به فرمانداری‌ها اعلام شده است.

طالبی با بیان اینکه اعتبارنامه سه منتخب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه «فردوس، طبس، سرایان و بشرویه»، «قاینات و زیرکوه»، «نهبندان و سربیشه» و آیت الله رئیسی به عنوان منتخب مردم در مجلس خبرگان رهبری هم در استان صادر شده است، افزود: تعداد شعب پیش بینی شده برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف ۲۸۷ شعبه است.

وی با تأکید بر اینکه از این تعداد ۱۶۷ شعبه ثابت و ۱۲۰ شعبه سیار خواهد بود، یادآور شد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد ۲ شعبه سیار به شعب شهرستان بیرجند افزوده خواهد شد.

کد خبر 6089770

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود