Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:22:56 GMT

گردشگری باید اولویت تمام حوزه‌ها در قشم باشد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۶۵۳۲

گردشگری باید اولویت تمام حوزه‌ها در قشم باشد

علی درویش‌پور شامگاه جمعه در نشست با خبرنگاران افزود: برای ایجاد تحول در زمینه گردشگری قشم، باید تمام طرح‌های سرمایه‌گذاری پیوست گردشگری داشته و دغدغه تمام مردم این جزیره رونق این صنعت باشد.

وی ادامه داد: هدف اصلی سازمان منطقه آزاد قشم تبدیل این جزیره به مقصد اول گردشگری در کشور و یک مقصد مهم برای گردشگران جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: نمی‌توان از توسعه گردشگری در جزیره سخن گفت اما در عمل به گونه‌ای دیگر رفتار کرد.

وی افزود: تمام دستگاه‌ها، رسانه‌ها، نهادها، مسوولان و مردم جزیره باید خود را در ارائه جذابیت‌های طبیعی و گردشگری قشم جهت شکل‌دهی تصویر واقعی این منطقه به عنوان سرزمین فرصت‌های طلایی مسوول ببینند.

 درویش‌پور ادامه داد: رسانه‌ها یکی از ارکان مهم برای اعتلای جزیره به جایگاه اصلی خود در حوزه گردشگری هستند.

وی اظهار کرد: اصحاب رسانه در بازتاب اخبار قشم باید دغدغه ارائه تصویر مناسب از جزیره به عنوان سرزمین فرصت‌های طلایی را داشته باشند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: رسانه‌ها باید برای تبیین تصویرهای ممکن جهت تبدیل جزیره به قطب گردشگری کشور تولید محتوا کنند و بایدها و نبایدهای این مسیر را برای مسوولان و مردم این منطقه گوشزد کنند.

وی ادامه داد: پرداختن رسانه‌ها به نقاط قوت و ارائه پیشرفت‌های جزیره و در مقابل ارائه نگاه منفی از عملکردها و معرفی کاستی‌ها دو رویکرد مختلف است که می‌تواند در خدمت و یا خیانت به رونق گردشگری قرار گیرد.

درویش‌پور گفت: رسانه‌ها می‌توانند در راستای تحول گردشگری جزیره، کاستی‌ها را به مسوولان منتقل کنند تا در اولویت رسیدگی قرار گیرند.

وی افزود: در حوزه گردشگری برندینگ امری حساس است و ممکن است یک خبر تا مدت‌ها بر برند قشم تاثیر منفی بگذارد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: اگرچه جزیره برای رونق گردشگری نیاز به تحول اساسی در زیرساخت‌های خود دارد، اما بسیاری از اصلاحات در این حوزه نیز باید با آموزش در نحوه رفتار و گفتار با گردشگر انجام شود.

در این نشست، اصحاب رسانه قشم نیز به بیان دیدگاه‌های خود جهت تولید محتوا پرداختند و دغدغه‌های خود را در این زمینه بیان کردند.

برچسب‌ها گردشگری سازمان منطقه آزاد سازمان منطقه آزاد قشم قشم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری سازمان منطقه آزاد سازمان منطقه آزاد قشم گردشگری سازمان منطقه آزاد سازمان منطقه آزاد قشم قشم سازمان منطقه آزاد قشم رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۶۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند

بخش آنژیوگرافی برای نخستین بار در منطقه دستگاه آنژیوگرافی توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان راه‌اندازی شد.

به گفته سید مهدی موسوی مدیر بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند مسئول مراحل و چگونگی خدمات‌دهی بخش آنژیوگرافی بیمارستان آیت‌الله طالقانی، از طریق درگاه‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این مسئول گفت: هدف از این اقدام بر اساس نیازسنجی صورت گرفته و نظر به مراجعه شهروندان برای انجام مراحل آنژیوگرافی به مرکز استان و دیگر استان‌های همجوار بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • تشکیل اتحادیه‌های صنایع دستی برای تحقق شعار سال در تیران اولویت دارد
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • جومونگ در جزیره، آشوراده چوسان شد/ دستور رییس‌جمهور وتو می‌شود؟
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار