Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عباسی جمعه شب در همایش یاوران رئیسی در ساری با بیان اینکه در سایه انقلاب، امام، شهدا و ایثارگرای ملت ایران، آمریکا، غرب و شرق هر تصمیمی که در جهان بگیرند می‌دانند که آن ایران اسلامی در آن تصمیمات مؤثر است، افزود: امروز دیگر از عربده‌های آمریکا در خصوص تجاوز و اینکه گزینه نظامی روی میز است خبری نیست و خودمان برای کشور تصمیم می‌گیریم و این افتخار بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی با اشاره به اینکه متأسفانه امروز از لحاظ اقتصادی وضع مناسبی نداریم، گفت: عدالت مهم‌ترین و ارزشمندترین واژه‌ای است که قرار بود در جمهوری اسلامی اجرا شود که متأسفانه در سال‌های اخیر نتوانستند این مسأله مهم را به منصه ظهور برسانند.

وزیر سابق ورزش و جوانان با بیان اینکه امروز فاصله طبقاتی بین مردم خیلی زیاد است، افزود: ۹۵ درصد از تسهیلات و سپرده‌هایی که در بانک‌ها است مربوط به پنج درصد مردم ایران است و این آمار یعنی ۹۵ درصد مردم درآمدی ندارند که بتوانند زندگی خود را در حد بالا اداره کنند.

وی با بیان اینکه قرار نبود نابرابری در جامعه ادامه داشته باشد، گفت: متأسفانه در این چند سال قیمت مسکن هفت برابر شده و مسؤولان جامعه را گرفتار فلاکت کرده‌اند چون تورم و بیکاری در کشور بالا است و وضع موجود زیبنده مردم قهرمان ایران نیست.

عباسی با اشاره به اینکه در نظام اسلامی و بر اساس قانون اساسی و تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی باید نوسازی اجرایی کنیم و الآن وقت آن فرا رسیده است، افزود: راه حل این اصلاح و تغییر، حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فردی اصلح است.

وی با بیان اینکه ضد انقلاب و رسانه‌های بیگانه به دنبال ناامید کردن برای عدم حضور در پای صندوق‌های رأی هستند، گفت: آنها در رسانه‌های خود به گونه‌ای در جامعه القا می‌کنند که انتخابات مهندسی شده است و این حرف تهمت بزرگی به نظام اسلامی است.

وزیر سابق ورزش و جوانان با اشاره به اینکه نظام اسلامی نظام امینی است و زدن چنین تهمت‌هایی به نظام خیانت بزرگی به ملت ایران است، خاطرنشان کرد: هیچ جایی در دنیا به این امانت داری با رأی مردم برخورد نکردند.

عباسی با بیان اینکه در دوم خرداد سال ۷۶ کسی تصور آن نتیجه را نداشت، اما آزادانه دیدیم آن اتفاق افتاد، افزود: همان کسانی که رأی آوردند در سال ۸۸ کلید فتنه را زدند و به عنوان رمز تقلب می‌خواستند در کشور آشوب کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت‌های حضور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد اشاره کرد و با بیان اینکه امنیت نخستین دلیل ضرورت حضور مردم در انتخابات است، گفت: انتخابات عامل حفظ و تقویت امنیت کشور است و نشان می‌دهد که ملت ایران منسجم و با وحدت ایستاده است.

وزیر سابق ورزش و جوانان با اشاره به اینکه حضور حداکثری در انتخابات موجب انسجام بخشی و تقویت اقتدار نظام خواهد شد، افزود: انتخابات یک استراتژی بازدارنده در برابر دشمنان انقلاب اسلامی است، چون دشمن می‌فهمند با این مردم نمی‌تواند مقابله کند و اگر این کار را نکنیم دشمن جسورتر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه کشور امروز از لحاظ بکیاری، تورم، مشکلات معیشتی و سیاست‌های غلط وضع شده از سوی مسؤولان وضعیت خوبی ندارد، گفت: اگر می‌خواهیم این وضع ادامه نداشته باشد باید با حضور در انتخابات زمینه تغییر و تحول در کشور را فراهم کنیم.

عباسی با بیان اینکه ما در این دوره از انتخابات در شناخت فرد اصلح هیچ گونه تردیدی نداریم، افزود: ما با افتخار احساس می‌کنیم که آیت الله رئیسی اصلح و ارجح است.

وزیر سابق ورزش و جوانان با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی فردی دست پاک، وارسته، توانمند، متعهد، ضد فساد و تبعیض هستند، گفت: ایشان توانمندی خود را به ویژه در مبارزه با فساد و سایر عرصه‌های مدیریتی نشان داد و فقر را می فهمد و زندگی ایشان کاملاً زلال است.

کد خبر 5232493

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 محمد عباسی ساری انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه مشارکت مردم در انتخابات بوشهر آمار کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات ریاست جمهوری عکس استانها ایلام انتخابات شورای شهر و روستا وزیر سابق ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: متولیان اداره کار ضمن تکریم واقعی کارگران، زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌شان را فراهم کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در بازدید میدانی از اداره‌کل کار کردستان که به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر انجام شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های کارگران، بر ضرورت توجه بیشتر به این قشر تلاشگر و زحمتکش تأکید کرد.

وی با اشاره به فرموده‌ای از پیامبر گرامی اسلام(ص) گفت: جایگاه کار و کارگر در آموزه‌های اصیل، غنی و متعالی اسلام ناب محمدی(ص) از جایگاهی رفیع و شأنی والا برخوردار است تا جائی‌که کسی‌که به دنبال روزی حلال برای تأمین زندگی خود و خانواده‌اش می‌رود، مانند کسی است که در راه خدا جهاد می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان افزود: هفته کارگر فرصت مغتنمی برای ادای احترام و قدردانی از مردان و زنان جهادگری است که با تلاش و کوشش با کمترین بهره‌گیری، بیشترین بهره‌دهی و سودمندی را نثار و ایثار جامعه می‌کنند

وی تصریح کرد: کارگران مردان و زنان شرافتمندی هستند که همواره با تلاش شبانه‌روزی، تعهد و پشتکار فراوان خود زمینه رشد، توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کرده و دستاوردهای بزرگی به میهن عزیز خود اهداء می‌کنند.

پورذهبی با بیان اینکه بی‌شک پیشرفت اقتصادی و صنعتی هر جامعه‌ای بدون  اعمال نقش کارگران زحمتکش اتفاق نمی‌افتد، عنوان کرد: همه دستاورد های بزرگ در سایه کار است. از این قشر تلاشگر انتظار می‌رود که در سال‌جاری برای تحقق شعار سال؛ «جهش تولید با مشارکت مردم»، بیش از پیش تلاش کرده و متولیان این حوزه نیز ضمن تکریم واقعی کارگران، زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌شان را فراهم کنند.

وی با اشاره به فرموده پیامبر اکرم(ص) یادآور شد: کسی‌که حقوق کارگری را پایمال کند، خداوند اعمال او را تباه و او را از بهشت محروم می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تأکید کرد: دیدار با کارگران صرفاً به مناسبت‌ها ختم نشود و ما آمادگی شنیدن و پیگیری مطالبات قشر زحمت‌کش کارگری در هر موقعی از سال را داریم.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند