Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات خراسان جنوبی از برگزاری ویژه برنامه دختران در روز ولادت حضرت معصومه(س) با نشست مشترک بانوان اهل سنت و تشیع خبر داد.

حجت‌الاسلام «احمد رضایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: همزمان با دهه کرامت برنامه های بسیار متنوعی در سطح استان خراسان جنوبی تدارک دیده شده است که آغاز آن از امروز سالروز ولادت حضرت معصومه(س) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تبلیغات خراسان جنوبی از برگزاری ویژه برنامه دختران در روز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در روز دوشنبه در محل اداره کل تبلیغات اسلامی خبر داد و افزود: این ویژه برنامه با نشست مشترک بانوان اهل سنت و تشیع برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام رضایی بیان کرد: برنامه محوری دیگر این سازمان به مناسبت دهه کرامت برگزاری دوره آموزشی فرزند آوری به مدت سه روز است.

 

وی با بیان اینکه در سطح استان در دهه کرامت شبکه تبلیغ هم در شهرها، شهرستان ها و روستاها فعال هستند، گفت: مبلغان در این دهه به بیان فضایل حضرت معصومه(س)، امام رضا(ع) و سبک زندگی ایشان خواهند پرداخت.

 

مدیرکل تبلیغات خراسان جنوبی از برگزاری مسابقات کتابخوانی در دهه کرامت توسط تشکل های دینی سطح استان خبر داد و افزود: مساجد و هیئت های مذهبی در ایام دهه کرامت ویژه برنامه هایی را خواهند داشت.

 

حجت الاسلام رضایی در ادامه گذری به فعالیت های این سازمان در ایام انتخابات زد و افزود: فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی در سطح استان بیشتر در حوزه انتخابات به صورت تبیینی است که البته این فعالیت ها از ابتدای اسفند سال گذشته آغاز شده و ادامه خواهد شد.

 

وی از برگزاری جلسات تبیین شاخص های کاندیداهای اصلح خبر داد و گفت: بعد از ایام انتخابات چون سازمان تبلیغات؛ دبیر ستاد تبلیغ است به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز خواهد پرداخت، همه فعالیت های انتخاباتی سازمان جنبه تبیینی دارد لذا تمام تلاش سازمان تبیلغات اسلامی و تشکل های مرتبط با سازمان شامل هیئت های مذهبی، کانون های فرهنگی تبلیغی، انجمن های اسلامی، جامعه قرآنی و جامعه بانوان برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است.

 

مدیرکل تبلیغات خراسان جنوبی در پایان گفت: اولویت نخست فعالیت ها در سازمان تبلیغات اسلامی و جامعه هدف این سازمان، حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای است.

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بزرگداشت دهه کرامت بیرجند خراسان جنوبی انتخابات مدیرکل تبلیغات خراسان جنوبی حضرت معصومه س ویژه برنامه دهه کرامت سطح استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۶۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور حضور موثر استان در این نمایشگاه با حضور مسئولان ذی‌ربط برگزار شد.

استاندار در این نشست گفت: نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران از روز ۸ اردیبهشت تا ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود و خراسان جنوبی در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.

آقای قناعت افزود: در نمایشگاه اکسپو امسال از ۸۴ کشور خارجی با حضور دو هزار تن از سفیران، تجار و سرمایه‌گذاران و مسئولان کشوری حضور خواهند داشت و این حضور بهترین فرصت برای خراسان جنوبی است که محصولات استراتژیک خود از جمله زرشک، زعفران، گوهرسنگ‌ها و معادن منطقه از جمله بنتونیت را معرفی کند.

به گفته وی نباید این فرصت‌ها را از دست دهیم و به دنبال بازار‌های هدف باشیم تا بتوانیم سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را در استان جذب کنیم.

استاندار از تهیه هفت تفاهم نامه که نهایی شده است خبرداد که در این نمایشگاه به امضا خواهد رسید که نباید این فرصت را از دست بدهیم و با همکاری دستگاه‌های مربوطه زمینه ساز رشد اقتصادی و توسعه در استان باشیم.

ذاکریان مدیر کل اقتصاد و دارایی استان هم از چاپ کتاب ۱۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و گفت: امکانات و توانمندی‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت و معدن و کشاورزی و گردشگری در این کتاب گردآوری شده است.

دیگر خبرها

  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی 
  • کرمان باید متناسب با عنوان پایتخت مقاومت باشد
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد