Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، چهاردهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور معاونان و رؤسای مراکز سازمان مرکزی و رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی مراکز استان ها در واحد قزوین آغاز به کار کرد.

ارائه گزارش تفصیلی تعامل دانشگاه و مجلس شورای اسلامی و تشریح روند اجرای تفاهم‌نامه‌های منعقد شده بین دانشگاه آزاد اسلامی و نهادهای مختلف، تدوین سیاست‌های بودجه سال جاری دانشگاه آزاد اسلامی و ارائه گزارش آخرین وضعیت بیمه تکمیلی کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از جمله مهم‌ترین موضوعات چهاردهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مواردی از جمله ارائه گزارش حسابرسی مدارک فارغ‌التحصیلان و پذیرش دانشجو در سال 1399، تشریح آیین‌نامه نحوه تأسیس و اداره دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی و پایش کیفیت و تحول در مدارس سما، تبادل نظر درخصوص تدوین سند مأموریت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مبتنی بر سیاست های آمایشی و گزارشی از سامانه‌های «پژوهشیار» و «آموزشیار» نیز در دستورکار این جلسه قرار دارد. 

چهاردهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی تا عصر امروز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ملیحه آدینه کد خبر: 1099001 برچسب‌ها محمدمهدی طهرانچی دانشگاه آزاد اسلامی شورای دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محمدمهدی طهرانچی دانشگاه آزاد اسلامی شورای دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۶۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را برای اجرا ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • اجرایی کردن طرح جامع جهاد علمی
  • درخواست رستمی برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد