Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در ششمین روز از رقابتهای جودو قهرمانی جهان که میزبانی مجارستان در بوداپست جریان دارد، جودوکاران اوزان ۱۰۰- کیلوگرم مردان و ۷۸- کیلوگرم زنان به روی تاتامی رفتند که «دانیل فونسکا» ی پرتغالی مدال طلای دوره قبل خود در را تکرار کرد و «آنا واگنر» نیز برای آلمان‌ها یک نشان طلا کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن ۷۸- کیلوگرم زنان همه کارشناسان حاضر در انتظار کسب طلا توسط «مالونگا» ی فرانسوی بودند. قهرمان دوره قبل جهان و دارنده طلای اروپا و مسترز دوحه در بوداپست هم عملکرد خوبی داشت و با برتری مقابل جودوکاران کرواسی، اکراین و هلند به فینال رسید. از آن سوی جدول نیز «آنا واگنر» از آلمان نیز مغولستان، روسیه، هلند و ژاپن را از پیش رو برداشت و به دیدار نهایی و مبارزه با «مالونگا» رسید.

مبارزه پایانی یک جودو جذاب و دیدنی بود که «واگنر» در امتیاز طلایی صاحب برتری شد و نخستین طلای خود و آلمان را کسب کرد.«مالونگا» روی سکوی نایب قهرمانی ایستاد. «مامی یوموکی» از ژاپن به همراه «استینهویس» از هلند به نشان برنز مشترک رسیدند.

در وزن ۱۰۰- کیلوگرم مردان که چند چهره عنوان دار از جمله «نیکفورف» بلژیکی، «کنتارو» ژاپنی، «کریل مارت» فرانسوی، «آرمان آدامیان» روسی و «گاسیموف» آذربایجانی از رسیدن به مدال بازماندند، این «دانیل فونسکا» ی پرتغالی بود که چون دوره گذشته قدرت خود را به همه رقبا تحمیل کرد و دومین طلای متوالی خود را به سینه آویخت. وی در ۵ مبارزه خود تا مدال طلا جودوکاران ازبکستان، کانادا، گرجستان، هلند و صربستان را با ضربه فنی شکست داد و در مجموع تنها چیزی نزدیک به ۱۰ دقیقه روی تاتامی مبارزه کرد.

«کوکولج» از صربستان نایب قهرمان این وزن شد و نقره گرفت. «لیپارتیانی» از گرجستان با رنکینگ یک دنیا، نقره المپیک به همراه «سلمانیدزه» هر دو از گرجستان به نشان برنز مشترک رسیدند.

رقابتهای انفرادی امروز شنبه با برگزاری مبارزات دو وزن ۷۸+ کیلوگرم زنان و ۱۰۰+ کیلوگرم مردان به پایان می‌رسد و فردا هم مسابقات تیمی برگزار می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: جودو جودو جودو قهرمانی جهان مسابقات جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

النصر 6-0 الوحده؛ رونالدو و هت تریک، پیوندی که هرگز قطع نمی‌شود!

در شب درخشش دوباره اسطوره پرتغالی، النصر حریف خود را در هم کوبید.

طرفداری | النصر با 6 گل الوحده را در هم کوبید.

دیدار تیم‌های النصر و الوحده از چارچوب هفته سی‌‌ام لیگ حرفه‌ای عربستان با پیروزی 6-0 زردپوشان به پایان رسید. کریستیانو رونالدو در ادامه درخشش مثال‌زدنی خود در عربستان، 3 گل از 6 گل النصر را به ثمر رساند و گل‌های دیگر نیز توسط اوتاویو، مانه و فتیل به ثمر رسید. اسطوره پرتغالی به رکورد 66 هت تریک و 890 گل در دوران حرفه‌ای خود دست پیدا کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • النصر 6-0 الوحده؛ رونالدو و هت تریک، پیوندی که هرگز قطع نمی‌شود!
  • دولت توپ کشتی پرتغالی را به زمین اژه‌ای انداخت/ مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است
  • تکرار داستان جشن قهرمانی تراکتور در لیگ هلند + فیلم
  • فیلم/ خوشحالی اشتباهی در لیگ هلند
  • مسئولیت رسیدگی به کشتی پرتغالی با قوه قضاییه است
  • (ویدئو) خوشحالی اشتباهی در لیگ هلند
  • ستاره‌ای که عاشق بارسلوناست به بایرن می‌رود!
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • هدف استعمار فرانو تسلط بر مغز جوانان است
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا