Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@20:24:10 GMT

حال خوب با هم بودن و هوای هم را داشتن

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۷۴۳۵

حال خوب با هم بودن و هوای هم را داشتن

برای اولین بار در مراسم رونمایی از کتاب‌های صوتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با گروه سوینا آشنا شدم. تعدادی از دختران و پسران نوجوان و جوان به همراه گلاره عباسی به این مراسم آمده بودند. در همین دیدار گلاره برایم از فعالیت‌ برای نابینایان گفت. ایده‌هایی که داشت و کارهایی که انجام داده بود برایم جذاب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با دوستان نوجوان و جوان روشندل گپ و گفتی داشتیم و به یادگار عکس دسته جمعی هم گرفتیم. مدتی بعد گلاره عباسی تماس گرفت و جویا شد که آیا حاضرم با این دوستان مصاحبه‌ای برای رادیو سوینا داشته باشم. باز هم برایم تازگی و جذابیت داشت که سوینا رادیو هم دارد. استقبال کردم و یک روز گروهی سه، چهار نفر از خانم‌ها و آقایان جوان به منزل‌مان آمدند. مصاحبه مفصلی داشتیم و سؤال‌ها برایم جالب بود. از دوران کودکی تا بزرگسالی و ازدواج و کار و برکناری از کار و... حرف زدیم. مصاحبه را که از رادیو شنیدم بیشتر به دلم نشست. ادیت خوبی داشت و از نتیجه کار راضی بودم. در همان ایام خبر داشتم که لیلی (رشیدی) تعامل و همکاری بیشتری با سوینا دارد. برای کودکان قصه می‌خواند و فیلم‌های کودک و نوجوان را توضیح‌دار و گویا می‌کند. فعالیت‌های سوینا برایم مهم شده بود و دورا دور اخبار و احوال شان را پیگیری می‌کردم. سال گذشته ایام نزدیک به روز مادر برای فیلم سینمایی «مادر» ساخته روانشاد علی حاتمی درخواست همکاری کردند. با کمال میل پذیرفتم و کار انجام شد؛ البته که کار خاصی نکرده بودم اما خوشحال بودم از اینکه در کنارشان هستم. کار کیوان کثیریان و گلاره عباسی برایم ارزشمند است و مثل تمام آدم‌هایی که بیشتر وقت خودشان را صرف خدمت همنوعان شان می‌کنند برایم قابل ستایش هستند. کسانی که فقط دغدغه خودشان را ندارند، دیگران، محیط زیست، حیات وحش و... را جزئی از زندگی خودشان می‌دانند. از این دست آدم‌ها در همه اقشار و توده‌های مردم وجود دارد و مختص طبقه و گروه خاصی نیستند. قصد ندارم از کسی نام ببرم اما در بین هنرمندان چندین نفر به طورخاص و بی‌ادعا وقت خودشان را صرف کمک به دیگران می‌کنند، قدردان تک تک‌شان هستم و برای گروه سوینا آرزوی موفقیت می‌کنم. هر کاری از من بخواهند در خدمت شان هستم.


 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۷۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال و هوای مسجد کوفه- محراب شهادت مولا امیرالمومنین(ع)

دریافت 40 MB کد خبر 6090827

دیگر خبرها

  • هوای فارس، بارانی می‌شود
  • حال و هوای مسجد کوفه- محراب شهادت مولا امیرالمومنین(ع)
  • کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است
  • چمبر تست دما و رطوبت چیست؟
  • فیلم/ آخرین وضعیت آب و هوای کشور
  • هوای گرم و آفتابی تا نیمه هفته در مازندران
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • افزایش دمای هوای همدان
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • کیفیت هوای مشهد «پاک» است