Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@15:58:06 GMT

روحانی: این‌روزها در کشور زبان تشکر دارای لکنت شده است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۸۰۴۵

روحانی: این‌روزها در کشور زبان تشکر دارای لکنت شده است

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در این ۱۶ ماه که از ورود کرونا به کشور می‌گذرد، سه موج بلند را پشت سر گذاشتیم و تقریبا داریم موج چهارم هم را پشت سر می‌گذاریم.

وی تاکید کرد: اینروزها در کشور زبان تشکر دارای لکنت شده و زبان نقد که باز بوده امروز هم باز است و متاسفانه زبان تحریف راه افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر از  وزارتخانه‌ای تشکر نمی‌کنید حداقل از مردم تشکر کنید. 

ادامه دارد... 

منبع: فارس

کلیدواژه: روحانی زبان رئیس جمهور لکنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این روزها همه گریه می‌کنند، بخصوص گلرها!

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران شب گذشته در دیداری حساس و پرفشار موفق شد در ضربات پنالتی تیم جنگنده ازبکستان را از پیش رو بردارد.

باقر محمدی که شب گذشته درون دروازه ایران ایستاده بود در آخرین ثانیه‌های بازی که مسابقه 3-3 پیش می‌رفت با یک جهش خیره‌کننده باعث شد مسابقه به ضربات پنالتی کشیده شود. گرچه این حربه‌ای بود که ازبکستانی‌ها به آن چشم دوخته بودند و لوپز سرمربی این تیم در نشست مطبوعاتی قبل از بازی گفته بود که برنامه‌ ویژه‌ای دارد اما درخشش محمدی در ضربات پنالتی که اولین و آخرین شلیک حریف را مهار کرد باعث شد ایران برنده این دیدار حساس و سرنوشت‌ساز شود.

محمدی که قبل از زدن ضربات پنالتی با حرکات نمایشی سعی می‌کرد روحیه حریف را تحت تاثیر قرار دهد، بعد از مهار پنالتی آخر و قطعی شدن صعود تیم ملی به فینال روی زمین دراز کشید و اشک ریخت، صحنه‌ای احساسی که به خاطرات فوتبالی/فوتسالی ما اضافه شد.

عکس‌ها: محسن داودی

دیگر خبرها

  • این روزها همه گریه می‌کنند، بخصوص گلرها!
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (8 اردیبهشت)
  • امام جمعه قم: از نیروی انتظامی و کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند تشکر می‌کنیم
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (7 اردیبهشت)
  • حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست
  • سردار رادان: حجاب هیچگاه مسئله امنیتی نیست
  • سردار رادان: طرح نور اصلا طرح امنیتی و انتظامی نیست
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (6 اردیبهشت)