Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@15:45:13 GMT

ناراحتی شدید ستاره مدنظر پرسپولیس از مصدومیت

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۸۷۵۲

ناراحتی شدید ستاره مدنظر پرسپولیس از مصدومیت

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیمان بابایی در گفت‌وگویی در خصوص مصدومیتی که در بازی با فولاد دچارش شد تا ادامه فصل را از دست بدهد، گفت:

متاسفانه در دقیقه ۱۴ بازی با فولاد از ناحیه همسترینگ مصدوم شدم و این اتفاق ناراحت‌کننده‌ای برای من بود. در حال حاضر مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارم تا هر چه زودتر بتوانم دوباره شرایط بازی و تمرین را به دست بیاورم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدومیت برای هر فوتبالیستی ممکن است اتفاق بیفتد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم ولی الان مهم این است که با انرژی مثبت دوباره به روزهای خوبم برگردم.

وی در خصوص اینکه بعد از حضور در تراکتور در این تیم موفق به گلزنی نشد و اینکه آیا بابت این موضوع تحت فشار قرار داشت، عنوان کرد:

من واقعا در یک وضعیت خاص و بحرانی قرار گرفتم و این مصدومیت همه چیز را خراب کرد. اینکه هواداران تراکتور از من توقع گلزنی داشتند، یک موضوع طبیعی است و من هم همیشه تلاش کردم تا بازیکن مثمرثمری برای تیمم باشم. وقتی بازیکن تیمش را عوض می‌کند قطعا به زمان نیاز دارد تا با آن تیم هماهنگ شود، من خیلی تلاش کردم تا عملکرد خوبی در این تیم داشته باشم ولی متاسفانه در بدترین زمان مصدوم شدم.

مهاجم مصدوم تراکتور افزود:

من در لیگ قهرمانان هم از جان مایه گذاشتم تا به تراکتور کمک کنم، متاسفانه قسمت نبود برای تراکتور گل بزنم و اتفاق بدتر این بود که مصدوم شدم. از اینکه نتوانستم به تراکتور کمک کنم واقعا ناراحتم ولی تلاش می‌کنم تا به بهترین شکل برگردم و این غیبت را جبران کنم. وقتی تراکتور برنده می‌شود و نتیجه می‌گیرد این یک اتفاق مهم برای من است چون انرژی می‌گیریم که خیلی زودتر برگردم و به هدف‌هایی که در این تیم دارم برسم. 

پیمان بابایی در خصوص وضعیت تراکتور در لیگ برتر و شانس موفقیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد:‌

خوشبختانه بعد از آمدن آقای خطیبی شرایط تیم خوب شده و امیدوارم تیم ما تا پایان بازی‌های لیگ برتر نتایج خوبی گرفته و جایگاه خوبی را به دست بیاورد. در آسیا هم قطعا شرایط سخت است ولی ما تیمی پرهوادار هستیم و با حمایت و انرژی آنها، تلاش می‌کنیم تا اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور لیگ برتر اخبار تراکتور پرسپولیس پیمان بابایی تراکتور لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۸۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین اسلامی هافبک هجومی تیم ذوب‌آهن در بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل تراکتور دو گل به ثمر رساند و ستاره این تیم در پیروزی پرگل گاندوها مقابل تراکتور بود.

بازی فردا تراکتور و ذوب‌آهن فرصتی برای درخشش هافبک ذوب‌آهن خواهد بود و این بازیکن می‌تواند روند موفق خود مقابل سرخپوشان تبریز را ادامه دهد و در صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی نقش آفرینی کند.

هافبک جوان ذوب‌آهن در مقابل تراکتور بهترین عملکرد فصل خود را داشت و دو گلی که در طول فصل به ثمر رسانده مقابل این تیم بوده است و با نقش محوری که در این تیم داشت خط دفاع تی‌تی‌ها را به چالش کشید، حفظ عملکرد و تاکتیک‌های تیمی ذوب‌آهن و نقش آفرینی اسلامی در بازی حذفی می‌تواند در این مسابقه تاثیرگذار باشد و خط هافبک و دفاع این تیم را به چالش بکشد.

این مسابقه به همراه دیدار پرسپولیس و آلومینیوم سخت‌‌ترین بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی خواهد بود و تیم صعود کننده از این مسابقه با انگیزه زیادی در ادامه مسیر شانس قهرمانی خواهد داشت و با توجه به سابقه خوب دو تیم در جام حذفی شانس بالایی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس