Web Analytics Made Easy - Statcounter

باستان شناسان رژیم صهیونیستی یک تخم مرغ هزار ساله در جنوب تل آویو کشف کردند. روز چهارشنبه، اداره آثار باستانی جنوب اراضی اشغالی گفت:" محققان هنگام حفاری در یک گودال باستانی با تخم مرغی دست نخورده روبه‌رو شدند.

"لی پری گال، کارشناس برجسته طیور باستان نیز در این باره، گفت: "حتی در سطح جهانی، این یک یافته بسیار نادر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کاوش‌های باستان شناسی، ما گاهی اوقات تخم شترمرغ باستانی را پیدا می‌کنیم که به دلیل داشتن پوسته محکم، آسیبی ندیده اند. اما پیدا کردن تخم مرغ هزارساله یک اتفاق نادر در سطح جهان است."

شایان ذکر است که تخم مرغ در بین فضولات انسان در یک گودال محافظت شده است. قدمت این تخم مرغ کشف شده عجیب و غریب به دوران اسلامی بر می‌گردد. مدیر حفاری آلا ناگورسکی درباره این کشف شگفت انگیز گفت: حتی امروز تخم مرغ به ندرت در کارتن‌های سوپرمارکت برای مدت طولانی زندگی می‌کند. اینکه این تخم مرغ اینقدر دوام آورده شگفت انگیز است.

در ادامه تحقیقات محقق گال گفت، تخم مرغ ترک کوچکی داشت، به این معنی که بیشتر مایعات به بیرون نشت کرده است و فقط مقداری از زرده تخم مرغ برای تجزیه و تحلیل DNA موجود است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۸۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری دیدنی از زنده شدن آبشار‌های کوه معروف بیستون (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کرمانشاه؛ سرزمینی با قدمت ۷هزار ساله (فیلم) نمایی زیبا از نخلستان‌های قصر شیرین (فیلم) طاق بستان کرمانشاه، اثری به قدمت تاریخ (فیلم)

دیگر خبرها

  • تپه‌های باستانی قم میراث‌دار گنجینه تاریخ هزاران ساله
  • نقش امام صادق(ع)در گسترش سیره تربیتی تشیع برای بیداری جهان
  • استقرار گروه‌های مرمتی و باستان شناسی در نقش رستم
  • استقرار گروه‌های مرمتی و باستان شناسی در نقش ستم
  • استقرار گروه‌های پایش، حفاظت، مرمت و باستان شناسی در نقش ستم
  • استقرار گروه های پایش، مرمت و باستان شناسی در مجموعه باستانی نقش رستم
  • تصاویری دیدنی از زنده شدن آبشار‌های کوه معروف بیستون (فیلم)
  • تجربه حضور «رویاباف و قاضی» در کانادا/ ماجرای خانم قاضی چیست؟
  • مایکل اوون: می‌ترسم لیورپول به سرنوشت منچستریونایتد دچار شود
  • ارگ زیبای بم، نمادی از قدمت ایران زمین+ فیلم