Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از سی ان ان، بوریس جانسون با بیان اینکه رهبران گروه هفت برای حمایت از بهبود اقتصاد جهانی با یکدیگر همکاری خواهند کرد گفت، اجلاس سالجاری این گروه فرصت مهمی برای یادگیری از اشتباهات صورت گرفته در مقابله با همه گیری ویروس کرونا است.

جانسون افزود: باید مطمئن شویم که برخی از خطاهایی را که طی ۱۸ ماه گذشته مرتکب شده‌ایم تکرار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون اجازه دهیم تا اقتصاد بهبود یابد و فکر می‌کنم آنها توانمندی بازگشت بسیار قوی دارند.

نخست وزیر انگلیس تصریح کرد: دلایل مختلفی برای خوش بینی (دراین زمینه) وجود دارد، اما بسیار مهم است که ما اشتباهات آخرین بحران بزرگ رکود اقتصادی در سال ۲۰۰۸ را تکرار نکنیم، زمانی که بهبود در همه بخش‌های جامعه یکنواخت نبود.

جانسون در مورد همه گیری کرونا و تبعات آن بر جامعه جهانی گفت: اشتباه رخ داده در این همه گیری این است که نابرابری‌ها ممکن است ادامه داشته باشد. ما باید مطمئن شویم همانطور که بهبود می‌یابیم، در جوامع خود به سطح بالاتر و ساختار بهتری دست یابیم.

چهل‌وهفتمین نشست سران هفت کشور صنعتی جهان با تمرکز بر احیای اقتصاد دنیا پس از همه‌گیری ویروس کرونا در انگلیس بعدازظهر جمعه آغاز شد.

در این نشست سه روزه که در دهکده ساحلی "کورنوال" جریان دارد نخست‌وزیران و روسای جمهوری گروه هفت (انگلیس، ایالات متحده، آلمان، فرانسه، ایتالیا، کانادا و ژاپن) به عنوان اعضای اصلی و شمار دیگری از رهبران کشورها و سازمان‌های بین‌المللی از جمله استرالیا، هند، کره جنوبی، آفریقای جنوبی و روسای کمیسیون و شورای اروپا حضور دارند. در پایان این نشست قرار است بیانیه مشترکی از سوی اعضا صادر شود.

محور اصلی اجلاس این دوره، احیای اقتصاد جهان پس از همه‌گیری کرونا عنوان شده که در ۶ جلسه کاری طی روزهای آینده پیگیری خواهد شد.

منبع: الف

کلیدواژه: همه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۸۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این نشست به همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی، فردا چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ از ساعت 10 تا 11:30 صبح در محل مرکز پاسخگویی به سوالات دینی واقع در مدرسه پریزاد برگزار خواهد شد.

در این نشست تخصصی، دکتر یاسر جبرائیلی، استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل اقتصادی، به تبیین و بررسی موضوع اقتصاد اسلامی و مبارزه آن با نئولیبرالیسم خواهد پرداخت.

دیگر خبرها

  • تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • مشکل کمبود شیرخشک در نشست سازمان بازرسی بررسی شد
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • دهه کرامت فرصت پیوند دل‌های نسل جوان با اهل بیت(ع) است
  • نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت
  • ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران شناسایی شد
  • بهبود اقتصادی؛ از میدان «واقعیت» تا میدان «تصویر»
  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • برگزاری اولین نشست کمیته پایش، ارزیابی و بهبود شاخص های لجستیک