Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور با ارسال نامه‌ای به مدیر عامل خانه سینما، تمامی هنرمندان دغدغه‌مند را به دقت در انتشار تصاویر افراد محروم و آسیب دیده اجتماعی و توجه به حفظ کرامت انسانی این افراد در فضای مجازی دعوت کرد.

به گزارش ایسنا، مسعود آسیما در این نامه، مسئولیت اجتماعی اعضای سینما و هنرمندان فرهیخته و دغدغه مند ایران نسبت به افراد محروم و  آسیب دیدگان اجتماعی به خصوص زنان و کودکان را نشان از حس همدلی،دغدغه مندی و دلسوزی آنان و همچنین ترغیب مردم برای کمک به همنوعان دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اخیرا در مواردی مشاهده شده که در فضای مجازی کمک به محرومان و آسیب دیدگان همراه با انتشار تصاویر واضح از چهره فرد و یا خانواده ایشان که حتی در صورت رضایت فرد آسیب دیده یا محروم،در آینده پیامدهای منفی روحی و روانی و آبرویی برای این افراد و خانواده و خاصه فرزندانشان در محیط تحصیل،اشتغال و جامعه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور؛ وی با اشاره به مواردی که افراد آسیب دیده یا دچار اعتیاد پس از ترک مواد و بهبودی و بازگشت به خانواده،به دلیل پخش تصاویر خود در فضای مجازی دچار  سرخوردگی مجدد در اجتماع شده‌اند،گفت: ضمن تقدیر همیشگی و دعوت مجدد از همه هنرمندان فرزانه،شریف و دلسوز ایران به جهت دغدغه مندی در امور انسان دوستانه و برای افزایش خیر جمعی و کمک به نیازمندان و دوری از آسیب های اجتماعی،خواهشمند است به منظورحفظ عزت نفس و کرامت و شأن انسانی افراد نیازمند؛ اطلاع رسانی لازم برای خودداری از انتشار چهره افراد صورت پذیرد و در صورت نیاز به فیلم و عکس فعالیت های خیرخواهانه،خواهشمند است با محو کردن چهره یا ضبط تصویر از زوایایی که چهره نمایان نباشد،فعالیت‌های نیک را منتشر کنند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین

به گزارش خبرنگار مهر، حامد رضایی صبح چهارشنبه در همایش جهاد تبیین و مسئولیت پذیری اجتماعی ویژه کارشناسان اورژانس اجتماعی ادارات بهزیستی اظهار کرد: هدف از اجرای این همایش آشنایی با معیارهای انقلاب اسلامی پیرامون مسائل و آسیب‌های اجتماعی است

وی گفت: توجیه و آشنایی با معیارهای انقلاب، باورهای فرهنگی، مذهبی و لزوم جهاد و مبارزه با استکبار و مسئولیت پذیری عموم جامعه در قبال آسیب‌های اجتماعی، تهاجم فرهنگی و نفوذ فرهنگی دشمن در باورها و اعتقادات جامعه از جمله نکات و مسائل مهم در سطح جامعه هستند.

مدیرکل بهزیستی استان تصریح کرد: برگزاری چنین دوره‌هایی برای تمامی کارکنان و کارمندان به منظور تبلیغ لزوم رعایت حجاب و عفاف مطابق موازین دینی از طریق آموزش و درونی سازی باورها و اعتقادات زنان موثر است.

وی تاثیر حضور و عملکرد کارکنان اورژانس اجتماعی در زمینه آسیب‌های اجتماعی نظیر طلاق و اعتیاد، کودک آزاری و …را مهم ارزیابی کرد و گفت: اطلاع رسانی به موقع و شفاف سازی اقدامات در زمینه مسائل اجتماعی و خدمات ارائه شده به جامعه هدف مورد تاکید است.

در پایان این همایش از روانشناسان و همکاران فعال با اهدای هدایای مناسب و لوح سپاس تکریم و تجلیل شد.

کد خبر 6094356

دیگر خبرها

  • دختربچه تازه عروس برای تبلیغ آرایشگاه زنانه ! + ویدئو
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • سیگار چه تاثیری بر چهره و بدن افراد می گذارد؟
  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • طرح پنج شنبه های طلایی سبب دوری دانش آموزان از فضای مجازی می شود
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر