Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@23:08:53 GMT

هر رأی ما تیری بر قلب دشمنان ایران اسلامی است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۹۳۲۸

هر رأی ما تیری بر قلب دشمنان ایران اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، به همت مجمع فعالان فرق، ادیان، اقوام و مذاهب کشور وبیناری با موضوع انتخابات از نگاه مذاهب با محوریت اهل سنت و نقش مذاهب در مشارکت حداکثری برگزار شد.

در این وبینار مولوی سید محمد دُرتَکیده مؤلف و پژوهشگر اهل سنت با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: «پروردگار سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد، مگر اینکه خود آنها بخواهند» (رعد ،۱۱)؛ تأکید کرد رأی دادن یک تکلیف و وظیفه است و همه باید برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لزوم انتخاب فرد اصلح گفت: اگر در انتخابات گذشته فرد اصلح را انتخاب کرده بودیم، امروز مردم ما دچار ناامیدی که نتیجه آن عدم شرکت در انتخابات است، نمی‌شدند.

مولوی دُرتکیده با بیان این نکته که رأی ما به مثابه بیعت است افزود: همگان را برای شرکت در سرنوشت خود و انتخاب رئیس‌جمهوری خیرخواه برای آبادانی و پیشرفت کشور دعوت می‌کنم.

همچنین در ادامه خاطر نشان کرد سکوت امروز ما و عدم حضور در انتخابات باعث روی کار آمدن کسانی‌ست که ما آن‌ها را نمی‌خواهیم و این خیانتی بزرگ به شهدا و رهبری است.

مولوی سید محمد دُرتَکیده حفظ نظام اسلامی را واجب دانسته و بیان داشت، عدم شرکت در انتخابات خیانت به خدا و رسول خدا (صلوات الله علیه و آله و سلّم) است. وی مسئولیت شرعی هرگونه ضربه به نظام اسلامی را در قیامت به عهده کسانی دانست که در انتخابات شرکت نکرده و یا انتخاب درستی نداشته‌اند.

این عالم و پژوهشگر اهل سنّت مشکلات کنونی کشور را متوجه عدم انتخاب درست در انتخابات گذشته دانسته و عنوان کرد هر رأی ما تیری بر قلب دشمنان ایران اسلامی است و إن شاءالله مردم با رأی خود در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ تیرهای فراوانی به چشم دشمنان خواهند زد.

مولوی دُرتکیده با اشاره به تاریخ مردم سیستان و بلوچستان و یادآوری غیرت مرزداران این منطقه که همواره دشمنان را در سو استفاده ناکام گذاشته‌اند، گفت: به امید خدا در این انتخابات هم غیرتمندان سیستانی و بلوچ توطئه دشمنان قسم خورده اسلام و ایران را ناکام خواهند گذاشت و به همگان خواهند فهماند که در سیستان و بلوچستان هیچ نقطه امیدی برای دشمنان اسلام و مسلمین وجود ندارد.

کد خبر 5232543

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات علمای اهل سنت اهل سنت سیستان و بلوچستان قرآن کریم انتخابات 1400 دهه کرامت مشارکت مردم در انتخابات قرآن قرآن کریم حوزه علمیه سازمان دارالقرآن الکریم شورای عالی قرآن سازمان تبلیغات اسلامی شیعه فعالیت های قرآنی امر به معروف و نهي از منكر حرم حضرت معصومه س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود

سردار حسین سلامی در مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق، اظهار کرد: این شهدا برای دفاع از حریم اسلام و عزت مسلمانان و نجات جهان اسلام از سیاست بردگی مدرن غرب با محوریت آمریکا، هجرت را مقدمه جهاد خود قرار داده و از خانواده خود دست کشیده در جستجوی رضوان الهی، میدان جهاد را برگزیدند و به آنچه در جستجویش بودند نائل شدند.

به گزارش صدای ایران از ایسنا،وی ادامه داد: جهاد در راه آزادی مسلمانی که تحت سیطره طاغوت قرار دارند، برای ما پاسداران انقلاب اسلامی جذاب‌ترین و زیباترین مسئولیت و ماموریت است.

سردار سلامی افزود: مرز‌هایی که کشور‌های اسلامی را از هم جدا می‌کند و به آنها هویت سیاسی مستقل می‌دهد، هرگز سیاست اساسی استعمار را از هم تجزیه نمی‌کند. استکبار با محوریت آمریکا برای سیطره بر جهان اسلام هیچ حد و مرزی نمی‌شناسند و مسلمانان را در یک هویت یکپارچه و پیوسته می‌بیند و دنبال سیطره کامل بر جهان اسلام است.

استکبار خواهان تسلط بر ایران، عراق، سوریه لبنان یمن و سایر بلاد اسلامی است و می‌خواهد اسلام را از آنها بگیرد و ثروت آنها را به یغما ببرد. ما همه مسلمانان سوار یک کشتی هستیم. اگر دشمن به یک سرزمین اسلامی رخنه کند، سعی می‌کند به سایر نقاط هم رخنه کند. همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود. این منطق ماست که در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم و سطح نبرد را گسترده می‌کنیم تا با دشمن مقابله کنیم و تجزیه شود.

وی ادامه داد: چهره واقعی تمدن غرب را در غره ببینید. رسالت نیروی قدس سپاه این است که راه نفوذ دشمن را در سرزمین‌های اسلامی را ببندد. ما این کار را انجام می‌دهیم تا هم از امنیت خود دفاع کنیم و هم از امنیت کشور‌های اسلامی. ما نمی‌توانیم زیر ستم و بردگی غربزدگی کنیم.

سردار سلامی خاطر نشان کرد: طوفان الاقصی شکست کامل برای رژیم صهیونیستی بود. این عملیات این رژیم را تا مرز مرگ مغزی پیش برد. وعده صادق ضربه‌ای بر ادعای بازدارندگی این رژیم بود. رژیم صهیونیستی، آمریکا، فرانسه، انگلیس و برخی دولت‌های عرب در مقابل هجوم محدود و بدون غافلگیری ما شکست خوردند و نشان داد غزه تنها نیست.

وی با بیان اینکه این عملیات‌ها نشان داد که به پایان عمر رژیم صهیونیستی نزدیک می‌شویم، تصریح کرد: جغرافیای سیاسی آمریکا در جهان کوچک شده و به لحاظ اخلاقی ورشکسته شده است. قدرت آمریکا هم فرسوده و پوسیده شده است. آمریکا نمادی است از اینکه تمدن غرب در حال غروب است، ولی عصر طلایی تمدن اسلام تحت تاثیر انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های رهبر معظم انقلاب در حال آغاز است.

وی در پایان گفت: امروز امت ما سرافراز است و آرزوهایش در حال تحقق است. ملت ما پای آرمان‌های شهدا ایستاده است. ما راه شهدا را ادامه می‌دهیم.


دیگر خبرها

  • انتخابات در جمهوری اسلامی به‌معنی مبارزه با دیکتاتوری است
  • سرلشکر سلامی: همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود
  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف ملی است