Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@21:33:48 GMT

مردم با بررسی به فرد اصلح در انتخابات رای بدهند

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۹۳۲۹

مردم با بررسی به فرد اصلح در انتخابات رای بدهند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام صدرالدین عارفی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: انتخابات یکی از موضوعات واجبی است که همه مردم باید به آن توجه کنند.

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند در ادامه بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این امکان برای ملت ایران به وجود آمد که خودشان انتخابات را در دست بگیرند و سرنوشت خود را تعیین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه همه مردم وظیفه دارند تا در انتخابات شرکت کنند، افزود: قبل از انقلاب اسلامی هیچکس اختیاری برای تعیین سرنوشت خود نداشت اما اکنون به برکت انقلاب اسلامی مردم مختار هستند که رئیس جمهور و نمایندگان خود را انتخاب کنند.

حجت الاسلام عارفی ادامه داد: مردم به خاطر آزادی در انتخاب مسئولین باید شکرگذار انقلاب باشند و بدانند که نباید سرنوشت خود را به دست دیگران بسپرند و باید در انتخابات حضور یابند.

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند در خصوص انتخاب اصلح گفت: مردم به فردی رای بدهند که به فکر منافع ملت باشد و شکم دار نباشد و به دنبال منافع خود و چپاول کردن منافع ملت نباشد.

وی در ادامه بیان کرد: مردم باید به فردی رای دهند که به دنبال ایجاد اشتغال باشد و به نفع مردم حرف بزند و اگر چنین فردی پیدا شد باید همه به آن فرد رای بدهند.

وی با اشاره به اینکه اولین و مهم ترین مشکل کشور عدم وجود ثبات در بازار است، افزود: بی ثبات شدن بازار نشان دهنده عدم وجود ناظران و بازرسان است و اگر رئیس جمهور درست کار می کرد بازار آشفته نمی شد و متاسفانه رئیس جمهور فعلی درست کار نکرده است.

حجت الاسلام عارفی در ادامه گفت: رئیس جمهور فعلی به علت عدم نظارت بر بازار به ملت خیانت کرده است و امیدواریم رئیس جمهور آینده به فکر ملت و مبارزه با فساد باشد و به موضوع نظارت بر بازار توجه کند و جوانان تحصیل کرده باید رئیس جمهور آینده را کمک کنند تا بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند با بیان اینکه قانون مداری یکی از ویژگی های اصلح دانست، ادامه داد: وظیفه شرعی و قانونی مردم است که در انتخابات شرکت کنند و به فرد اصلح رای بدهند.

کد خبر 5232687

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات بیرجند انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه مشارکت مردم در انتخابات بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات ریاست جمهوری عکس استانها انتخابات شورای شهر و روستا ایلام رئیس جمهور رای بدهند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم برای مناطق جنوبی تهران چه برنامه هایی دارد؟ | نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • دیدار مردم جنوب غرب تهران با رئیس جمهور
  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید