Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@18:57:15 GMT

ژرمن کالا پلی برای خرید کالای اروپایی در ایران

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۹۹۸۱۸

ژرمن کالا پلی برای خرید کالای اروپایی در ایران

با ورود به دهه اخیر، دنیای تجارت با سرعتی که پیش از این هرگز دیده نشده، به سمت آنلاین شدن می رود. بروز و همه گیری ویروس کرونا نیز بر این شتاب افزوده است. با توجه به آن که هر روز مصرف کنندگان بیشتری در اطراف جهان خریدهای خود را از خانه و به صورت آنلاین انجام می دهند، رقابت در مسیر تجارت آنلاین به صورت فزاینده در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا، در این میان شرکت هایی که بتوانند بهترین ها را در سریع ترین زمان ممکن و با نازلترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند، می توانند گوی رقابت را از سایرین بربایند. رویکردی که فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا، با شروع فعالیتش از سال 1396 در ایران دنبال کرده است. این فروشگاه برای ارائه بهترین ها به سراغ تولیدکنندگان برتر اروپایی رفته و با دقت و وسواس خاصی از میان کلکسیون های متعدد این برندها، بهترین طرح ها را انتخاب و نسبت به واردات مستقیم آن ها اقدام کرده است. بیایید کمی بیشتر با این شرکت و محصولات ارائه شده در آن آشنا شویم:

ژرمن کالا و محصولاتش

داستان شروع ژرمن کالا به سال 96 باز می گردد، زمانی که تیمی مجرب و حرفه ای در زمینه واردات، تصمیم گرفتند با واردات محصولات خانگی مختلف، امکان خرید مستقیم از بازار اروپا را برای خریداران ایرانی فراهم کنند. حذف واسطه ها و واردات مستقیم کالا، این امکان را برای ژرمن کالا فراهم کرد تا علاوه بر اطمینان از اصالت کالاها، بتواند آن ها را با کمترین سود و نازلترین قیمت در ایران عرضه کند. به طور کلی محصولات ژرمن کالا به پنج بخش عمده تقسیم می شوند:

حمام و سرویس بهداشتی: کمتر شرکتی را می توان یافت که تنوعی مانند ژرمن کالا در زمینه اکسسوری های حمام و سرویس بهداشتی داشته باشد. ارائه ی بیش از 1100 نوع محصول مختلف از ست های سرویس بهداشتی گرفته تا لوازم جانبی حمام، حاصل تلاش تیم ژرمن کالا در این سال هاست. برندهای آلمانی و سوییسی سهم عمده محصولات این بخش را به خود اختصاص داده اند.

خانه و آشپزخانه: هنگام آماده سازی و طبخ غذا، هیچ چیز مانند داشتن اکسسوری و ابزار مناسب نمی تواند آشپزی را برای ما آسان سازد. ژرمن کالا با عرضه ی بیش از 160 نوع محصول مختلف شامل لوازم برقی کوچک، اکسسوری های آشپزخانه، ظروف پخت و پز و ابزارهای آشپزی، سعی کرده پاسخگوی طیف وسیع نیازهای افراد مختلف در این زمینه باشد.

اتاق خواب: اتاق خواب به تعبیر بسیاری از افراد قلب هر خانه است. اکسسوری ها، لوازم دکوراتیو و ارگانایزرها می توانند نقش تعیین کننده ای در سر و سامان دادن و زیباتر ساختن این محیط داشته باشند. ژرمن کالا در این بخش نیز مجموعه ای بی نظیر از محصولات مختلف شامل بیش از 300 نوع اکسسوری و لوازم تزیینی را از برندهای مطرحی چون ایکیا، کلین ولکه و ونکو ارائه کرده است.

کالای خواب: عمده محصولات ژرمن کالا در این بخش شامل کالای خواب برند آلمانی دانلوپیلو، برند سوئدی ایکیا و برندهای ترک انگلیش هوم، کاراچا، مادام کوکو و انلورا است. هر آنچه برای داشتن خوابی راحت به آن نیاز داشته باشید را می توانید در مجموعه استثنایی کالای خواب ژرمن کالا بیابید. ژرمن کالا نه تنها به کیفیت خواب شما توجه کرده، بلکه به ظاهر تخت خواب شما نیز اهمیت داده و سرویس های روتختی متنوعی را در طرح و رنگ های مختلف عرضه کرده است.

مد و پوشاک: ژرمن کالا در بخش مد و پوشاک خود سعی کرده تمام نیازهای خانوار از لباس های راحتی گرفته تا لباس و کفش های مجلسی را پوشش دهد. بیش از 170 نوع کفش و لباس زنانه، مردانه و بچه گانه، محصول برندهایی چون پیرکاردین، پوما، اکر و... با قیمت هایی استثنایی در بخش مد و پوشاک ژرمن کالا به فروش می رسد.

ژرمن کالا و برندهایش

ژرمن کالا برای واردات کالا ابتدا به سراغ کشوری رفت که کیفیت محصولاتش همواره زبانزد خاص و عام بوده است، آلمان. دانلوپیلو، کلین ولکه و ونکو، تولیدکنندگانی بود که ژرمن کالا به سراغشان رفت. دانلوپیلو بیش از 80 سال سابقه در زمینه تولید کالای خواب دارد و اولین برند در جهان است که از لاتکس طبیعی برای تولید کالای خواب استفاده کرده است. ژرمن کالا تنها واردکننده مستقیم کالای خواب دانلوپیلو در ایران است. برندهای کلین ولکه و ونکو نیز هر کدام با بیش از نیم قرن سابقه از پیشگامان صنعت لوازم بهداشتی آلمان به شمار می روند. ست ها و اکسسوری های سرویس بهداشتی و نیز لوازم بهداشتی حمام این برندها آمیخته ای از زیبایی و کیفیتند.

انتخاب بعدی ژرمن کالا، کشور سوییس و برندهای اشپیرلا و متالتکس بود. مصرف کنندگان کشورهای مختلف، اشپیرلا را به تنوع رنگی بی نظیر محصولاتش می شناسند. با نگاهی به سایت ژرمن کالا می توانید از دنیای رنگی اشپیرلا بازدید کنید. برند متالتکس با بیش 7 دهه سابقه و با تولید روزانه ی 120 هزار محصول از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانه و آشپزخانه سوییس است. در متالتکس کیفیت حرف اول را می زند، مسئله ای که در تمامی مراحل طراحی، توسعه و تولید محصولات این برند در نظر گرفته شده است.

محصولات برند نام آشنای ایکیا از جدیدترین کالاهایی هستند که به مجموعه محصولات ژرمن کالا پیوسته اند. امروزه کمتر کسی را می توان یافت که نام این برند را نشنیده و با محصولاتش آشنا نباشد. نظر به محبوبیت زیاد این برند، ژرمن کالا در سال اخیر، اقدام به واردات مستقیم مجموعه بزرگی از محصولات ایکیا شامل لوازم آشپزخانه، دکوراتیو و کالای خواب کرده است.

ژرمن کالا با گرداوری این مجموعه محصولات منحصر به فرد، پلی بین شما خریدار ایرانی و تولیدکنندگان اروپایی برقرار کرده است. با تضمین اصالت، ارسال سریع و پشتیبانی حرفه ای ژرمن کالا، با اطمینان بر این پل قدم بگذارید. با ژرمن کالا خریدی راحت و آسان از بازار اروپا را تجربه خواهید کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کالای اروپایی سرویس بهداشتی ژرمن کالا ژرمن کالا کالای خواب اکسسوری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۹۹۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر دپوی مقداری قابل توجهی انواع لوازم خانگی خارجی در یک فروشگاه کالا در "شمال تهران " بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بررسی‌های اولیه نشان از این داشت متصدی فروشگاه با استفاده از خودرو‌های شوتی به دفعات مختلف لوازم خارجی قاچاق را به این مکان انتقال داده اسست افزود: کارآگاهان پس از بررسی و اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی مرجع قضائی از فروشگاه بازدید ۴۰ دستگاه لوازم خانگی از قبیل: ۲۰ دستگاه ماشین لباسشوئی، ۹ دستگاه یخچال فریزر، و ۱۵ دستگاه سایر لوازم آشپزخانه فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده، اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ افشاری در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، بطور ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و از شهروندان تقاضا می‌شود علاوه بر نخریدن کالا‌های قاچاق، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است 
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • دریافت نشان ملی مرغوبیت ۲۸ کالای صنایع دستی مازندران
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل