Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@13:14:25 GMT

لیست اعضای کابینه همتی تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۰۰۰۷

لیست اعضای کابینه همتی تکذیب شد

 معاون تبلیغات و رسانه‌ای ستاد انتخاباتی همتی لیست منتشر شده از اعضای کابینه منسوب به وی را تکذیب کرد.

به گزارش ایرنا، معاون تبلیغات و رسانه ستاد انتخاباتی عبدالناصر همتی در بیانیه‌ای خبر مربوط به اعضای کابینه احتمالی وی را تکذیب کرد.

 در این بیانیه آمده است: به اطلاع عموم مردم شریف ایران و همچنین اصحاب رسانه می‌رساند به تازگی خبری با عنوان کابینه دولت همتی منتشر شده و در فضای مجازی در حال گردش است که تکذیب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تبلیغات و رسانه ستاد انتخاباتی عبدالناصر همتی اضافه کرد: با احترام به شان و جایگاه تمام افراد حاضر در لیست منتشر شده اکید تصریح می‌شود اساسا وجود چنین لیستی واقعیت نداشته و انتشار خبر مذکور به نوعی تداوم کارشکنی‌های انتخاباتی و شیطنت رسانه در فضای مجازی صورت پذیرفته است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز رسانه ملی به کالا‌های آسیب‌رسان سلامت

عبدالعظیم بهفر، سرپرست اداره کل فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو، اظهار کرد: «قوانین منع تبلیغات کالا‌های آسیب‌رسان به سلامت به مانند «حروف والی» در زبان عربی هستند که نوشته می‌شوند، اما خوانده نمی‌شوند.»

به گزارش ایرنا، وی اظهار داشت: لذا به رغم اینکه قانون منع تبلیغات کالا‌های آسیب‌رسان در رسانه ملی مصوب است و هر ساله کالا‌های آسیب‌رسان و غیر مجاز اعلام می‌شوند، اجرای جدی این قانون در محاق قرار می‌گیرد و شاهد جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها هستیم.

ادعا‌های غیر واقعی و اغراق در معرفی محصول

بهفر ادامه داد: عدول از این قانون هم به روش‌های مختلف صورت می‌گیرد و ادعا‌های غیر واقعی یا اغراق در معرفی محصول پاشنه آشیل بسیاری از تبلیغات است. گاهی عنوان عوض می‌شود و گاهی با ایما و اشاره محصول را تبلیغ می‌کنند که البته در پس این اقدامات ترس از قانون مشاهده می‌شود.

وی افزود: اما با تساهل و مدارا‌های اخیر، برخی شرکت‌ها و نشان‌های تجاری ـ با چراغ سبز رسانه ملی ـ در چشم قوانین زل می‌زنند و آشکارا و مستقیم مخاطب را به مصرف محصولات آسیب‌رسان به سلامت دعوت می‌کنند.

دلیل عجیب صدا و سیما برای تبلیغ کالا‌های آسیب‌رسان به سلامت

وی در همین ارتباط به برگزاری جلسات مشترک با مسئولان رسانه ملی اشاره کرد و گفت: در جلساتی که با مسئولان رسانه ملی برگزار کرده‌ایم، مهم‌ترین دلیل مدارا با تخلفات تبلیغات کالا‌های آسیب‌رسان به سلامت را کم بودن بودجه و ضرورت اکتساب منابع مالی برای بقا و استمرار فعالیت‌ها عنوان می‌کنند که صحت‌سنجی این موضوع کار ارگان‌های بودجه‌ای است.

وی تاکید کرد:، اما آنچه مشخص است اینکه هدف نمی‌تواند توجیه‌گر وسیله باشد. شیوع بیماری‌های مختلفی مثل سرطان حتما با مولفه غذا‌های مضر مماس است و حتما تغذیه غیرسالم در بسط سبک زندگی اشتباه تاثیرگذار است.

ما ملزم به برخورد سلبی و حتی قضایی هستیم

بهفر افزود: یکی از مهم‌ترین ناظران، در کنار ارگان‌های دیگر، سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت است و ما ملزم به برخورد سلبی و حتی قضایی با کسانی هستیم که با تخطی از قوانین سلامت، جامعه را تهدید می‌کنند.

وی ادامه داد: اما فرد جامعه نیز باید نسبت به سلامت خود حساس باشند و دست از مطالبه‌گری به انحا مختلف بر ندارند.

دیگر خبرها

  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • چراغ سبز رسانه ملی به کالا‌های آسیب‌رسان سلامت
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ۱۰ کاندیدای مشترک در سه لیست انتخاباتی تهران /کدام نامزدها خط خوردند؟ +جدول
  • آخرین وضعیت خدمه کشتی توقیف شده مرتبط با اسرائیل | تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی درباره خدمه
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی؛ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی/ تایید سلامت خدمه کشتی MCS
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال