Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران  از آحاد ملت  ایران، تمامی مدافعان  سلامت؛ بالاخص جامعه پرستاری برای حضور گسترده در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

در این بیانه آمده است: مردم عزیز و گرانقدر ایران اسلامی ! بی شک یکی از مهم ترین عرصه‌های تجلی دموکراسی اسلامی و مردم سالاری دینی؛ توازن بخشی به دوبال تیز پرواز ایران عزیز به سوی توفیق و تعالی یعنی اسلامیت و جمهوریت در ایران عزیزمان، برگزاری انتخابات های مختلف و ازجمله انتخابات ریاست جمهوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتخابات اگر چه در کل کشور به مدت یک روز و برای هر ایرانی، به ظاهر یک ساعت زمان می‌برد، اما همین یکساعت در این یک روز به مثابه جان دوباره بخشیدن به سرنوشت مادی و معنوی جمعیت هشتاد و چند میلیونی ایران است. 

از منظر و نگاه ما پرستاران که خادم بی منت شما  ملت و مردم عزیز هستیم؛ مخصوصا در دوره کرونا همدیگر را بهتر از گذشته شناختیم؛ ارزش بعضی ساعات؛ دقایق وحتی ثانیه‌های زندگی  ارزش غیر قابل مقایسه باهمان  زمانها در شرایط عادی زندگی هاست.  
گاهی  ارزش ثانیه‌ها «فوق طلایی» می‌شود؛ گاهی می‌شود برای خدمت به شما یا عزیزان از خداوند متعال دقایق وثانیه‌هایی را تمنا می‌کنیم که  تضمین کننده یک عمر برای مددجو است و در آن ثانیه‌ها و دقایق «فوق طلایی » ؛ تصمیم می‌گیریم ؛ روش  و پروتکل مراقبتی و محافظتی  مدجو را انتخاب می‌کنیم.   

بنابراین، هنگامی که از زمان بهترین استفاده را می‌کنیم و با بهترین تصمیمات؛ روش‌های درست و موفقی انتخاب می‌کنیم؛  در واقع حیات، ‌سلامت ونشاط مددجوی ما مجدد تضمین می‌یابد.     

ملت عزیز !
اکنون روز جمعه،  یک زمان طلایی و یک فرصت کم تکرار در اختیار تک تک شماست.آن هم فقط با یک ساعت صرف زمان !
لذا در جمعه ۲۸ خرداد؛ شمایید و حق تعیین سرنوشت‌تان برای ۴ یا ۸ سال آتی ! 

شمایید و تعیین تکلیف برای دومین مقام کشور!   

شمایید و آفرینش مجددامید  و افتخار برای جوانان این مرزوبوم پر شهید وپرشاهد!     

شمایید و تولید امید برای دوستان و تولید قدرت و ‌اقتدار در مقابل بدخواهان ودشمنان.  

انتخابات روزجمعه آینده؛ با هر کیفیتی  که برگزار شود؛ به مدت چهار سال سکان قوه مجریه این نظام مقدس به فردی سپرده خواهد شد. 

بنابراین بیایید دوشادوش هم وبا حضور گسترده و مشارکت در تعیین فرد اصلح، امید، نشاط، همدلی، اتحاد و انسجام ملی را به نحو کم سابقه‌ای به نمایش بگذاریم  و با حضور گسترده مردم  وتمامی خادمان ملت در انتخابات روز جمعه، پیوند ناگسستنی مردم، نظام  ودوستان منطقه‌ای وبین المللی‌مان را بیش از پیش محکم  کرده و به نمایش بگذاریم و دشمنان کشورمان را مایوس و نا امید کنیم و روح  امام شهدا و شهدای عزیز ؛ به ویژه سیدالشهدای مقاومت، سردار دل‌ها؛ قاسم سلیمانی عزیز را شاد ومشعوف کنیم.        

لذا در پایان سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران  از یکایک مردم عزیز کشور،جامعه نظام سلامت و آحاد جامعه  پرستاری کشور و خانواده‌های محترم این عزیزان درخواست می‌کند با حضور پر شور خود و با دعوت از سایر اطرافیان  خود در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران با مشارکت بالا؛ در انتخابات افتخار آفرین و با انتخاب اصلح؛ بیش از پیش شاهد ایرانی قوی، استوار، سرافراز و‌ سربلند باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری سازمان نظام پرستاری انتخابات ریاست جمهوری پرستاران دعوت به انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است، گفت: همه انتقادات وارده به اداره شوراها در همین مفهوم نهفته است که مجریان یا مسئولان سایر سازمان‌ها یا خود شوراها بر این مفهوم پایبند نیستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری امروز_ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در همایش رؤسای شوراهای اسلامی شهرستان‌های استان اصفهان ضمن تبریک روز شوراها اظهار کرد: اگر به نظام جمهوری به دید تشکیلاتی نگاه کنیم، در مقایسه با همه نظام‌های جهان می‌بینیم که سایر کشورها بر اساس پادشاهی یا رأی مستقیم مردم یا مجلس و یا به‌صورت دیکتاتوری اداره می‌شود، اما حکمرانی در جمهوری اسلامی متفاوت است و مقامات با رأی مستقیم مردم انتخاب می‌شوند.

وی افزود: گفتمان جدیدی را تحت عنوان «مردم سالاری دینی» در دنیا اختراع کردیم و همین کلمه دینی چیزی است که دشمن از آن می‌ترسد؛ در دکترین جمهوری اسلامی عبارت مردم سالاری دینی یعنی همه امور در کشور از صفر تا صد در اختیار مردم است و مردم با معیارهای دینی خود ساختار سازی می‌کنند، بنابراین در چنین ساختاری دولت، مجلس، شوراها قاعده دارند با این حال اگر مردم سالاری به صورت دینی شکل گرفت کارآمدی بالایی خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است، گفت: همه انتقادات وارده به اداره شوراها در همین مفهوم نهفته است که مجریان یا مسئولان سایر سازمان‌ها یا خود شوراها بر این مفهوم پایبند نیستند؛ شوراها در ریزترین واحد کشور تا بزرگترین سطح تشکیلات حاکمیت به صورت مویرگی و قاعده‌مند وجود دارند تا جایی که در اقشار و صنوف هم شورا وجود دارد.

وی تاکید کرد: وظیفه شوراها این است که بدون تعارف آنچه در بطن جامعه می‌گذرد را به حکمرانان ارائه کرده و مطالبه گری کنند و در ادامه آنچه را که توسط حاکمیت انجام می‌شود را به مردم منتقل کنند، کارآمدی نظام را نشان دهند و سبد اقدامات نظام را سنگین کنند، اما در زمینه نشان دادن کارآمدی نظام ضعف‌هایی وجود دارد.

وی تاکید کرد: حلقه میانی باید مطالبات مردم را پیگیری کند، اما همین حلقه امور انجام شده را در سبد انقلاب به مردم منعکس نمی‌کند و جفا به جمهوری اسلامی می‌شود.

جان‌نثاری با اشاره به خدمات جمهوری اسلامی در حوزه راهسازی، بهداشت و درمان و عمرانی گفت: همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم، مراقب باشیم آن را با دست خود سوراخ نکنیم؛ ما باید از خدمات نظام در بین مردم دفاع کنیم، چرا که جریان‌های ضد انقلاب از این حفره‌ها علیه نظام استفاده می‌کنند؛ حفره‌هایی که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های دو سال اخیر خود همواره بر آن تاکید داشته‌اند.

کد خبر 749978

دیگر خبرها

  • پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است
  • شوراها حلقه میانی بین حاکمیت و مردم هستند
  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت نظام سلامت در قاره آفریقا
  • آحاد جامعه برای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی خود در انتخابات مشارکت کنند
  • پرستاران ۳۰ درصد از جمعیت نظام سلامت هستند
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است