Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@19:45:20 GMT

پاکسازی ریه‌ها با استفاده از سیر

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۰۵۵۶

پاکسازی ریه‌ها با استفاده از سیر

سیر فواید بی شماری دارد که می‌توان در سراسر دنیا یافت. همچنین قرن هاست که به عنوان یک ماده دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش قدس آنلاین، گر سیر به جای رشد در طبیعت، در آزمایشگاه آن را تولید می‌کردند به طور یقین، به یکی از داروهای گران قیمت تبدیل می‌شد. معمولا افراد سیر را در مصارف آشپزی استفاده می‌کنند، اما بسیار از مردم، آن را به عنوان داروهاخانگی به کار می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از ترکیبات مهم سیر، آلیسین نام دارد که موجب طعم تند و خاص سیر نیز می‌شود.

ضدعفونی کردن ریه‌ها با شربت گیاهی!بدون شک مصرف سیر با شکم خالی یک آنتی بیوتیک قوی می‌باشد و در بسیاری از مطالعات این موضوع به اثبات رسیده که مصرف سیر قبل از صبحانه اثربخشی بیشتری دارد، زیرا باکتری‌ها بیشتر در معرض آن قرار می‌گیرند و نمی‌توانند از خود در برابر سیر دفاع کنند.

مواد غذایی مهم سیر توسط مصرف خام آن، جذب بدن می‌شود. ترکیباتی که موجب تمیز کردن ریه‌ها و دیگر اعضای بدن می‌شود. سیر حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان، ویتامین‌ها و مواد معدنی است که از آسیب‌های رادیکال آزاد در بدن جلوگیری می‌کند. رادیکال‌های آزاد منجر به آسیب رسیدن به سلول‌های بدن و افزایش خطر سرطان می‌شود.

خاصیت آنتی باکتریال سیر در نابودی بسیاری از باکتری ها، ویروس‌ها و دیگر میکرو ارگانیسم‌هایی که منجر به بیماری‌های تنفسی و مشکلاتی مانند آنفلوانزا و سرماخوردگی می‌شوند، نقش مهمی دارد. خواص پاک کنندگی سیر تاثیر بسیاری روی فلزات سنگین جمع شده در بدن دارد. افراد سیگاری و یا افرادی که سیگار را ترک کرده اند و یا در معرض دود سیگار قرار دارند بهتر است سیر بیشتری مصرف نمایند، زیرا سیر در دفع سموم ناشی از دخانیات به بدن کمک زیادی می‌کند. محققان عقیده دارند که مصرف منظم سیر می‌تواند باعث بهبود وضعیت بیمارانی باشد که از بیماری‌های تنفسی مانند ذات الریه، احتقان ریوی، برونشیت، آسم، سرماخوردگی و سل و ... رنج می‌برند.

منبع: صدا و سیما

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پاکسازی ریه ها سیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۰۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: پاکسازی آوار در غزه ممکن است ۱۴ سال طول بکشد

یک مقام سازمان ملل امروز گفت که برداشتن حجم عظیمی از آوار از جمله مهمات منفجر نشده به جای مانده از حملات ویرانگر اسرائیل در نوار غزه ممکن است حدود ۱۴ سال طول بکشد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، سازمان ملل اعلام کرد: کمپین نظامی اسرائیل علیه غزه، بخش بزرگی از قلمرو باریک و ساحلی ۲.۳ میلیون نفری غزه را به زمینی بایر تبدیل کرده است که اکثر غیرنظامیان آن بی خانمان، گرسنه و در معرض خطر بیماری هستند.

پهر لودهمار (Pehr Lodhammar)، افسر ارشد در سرویس مبارزه با مین سازمان ملل متحد (UNMAS)، در یک نشست توجیهی در ژنو گفت که جنگ حدود ۳۷ میلیون تن زباله در منطقه غزه به جا گذاشته است.

او گفت که اگرچه تعیین تعداد دقیق مهمات منفجر نشده در غزه غیرممکن است، اما پیش‌بینی می‌شود که پاکسازی آوار‌ها از جمله آوار ساختمان‌های ویران‌شده تحت شرایط خاص ۱۴ سال طول بکشد.

او گفت: ما می‌دانیم که معمولاً حداقل ۱۰ درصد مهماتی که شلیک می‌شود و کار نمی‌کند در غزه وجود دارد. ما در مورد ۱۴ سال کار با ۱۰۰ کامیون صحبت می‌کنیم.

حداقل ۳۴۳۰۵ فلسطینی در حمله نظامی اسرائیل به غزه شهید و ۷۷۲۹۳ زخمی شده اند و ده‌ها هزار نفر مفقود هستند که گمان می‌رود در زیر آوار خانه‌های خود محبوس شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • پاکسازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجر نشده احتمالا ۱۴ سال طول بکشد
  • پاکسازی پارک جنگلی النگدره و ناهار خوران گرگان به همت طبیعت دوستان
  • سازمان ملل: پاکسازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجر نشده احتمالا ۱۴ سال طول بکشد
  • سازمان ملل: پاکسازی آوار در غزه ممکن است ۱۴ سال طول بکشد
  • داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند؟
  • داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند
  • آبگرفتگی زیرگذر سرداران رفع و پاکسازی انجام شد
  • استطاعتِ ۱۵۰ متقاضی حج رد شد
  • شناسایی بیماری‌های عفونی با نانوکامپوزیت آراسته به طلا
  • پاکسازی اراضی شهرک صنعتی قرچک همزمان با هفته زمین پاک