Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به وضعیت ساخت احداث مخزن ۲ هزار مترمکعبی پایانه مرزی مهران، افزود: تاکنون برای این پروژه آبرسانی یک حلقه چاه و ۶۰۰۰ متر لوله پلی اتیلن ۳۱۵ میلی متری با اعتباری افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

علیرضا طباطبایی مدیرکل دفتر آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور  در بازدید از تاسیسات آبرسانی پایانه مرزی مهران اظهار داشت: با توجه به موقعیت استراتژیک شهر مهران، به عنوان دروازه عالیات تمام تلاش ما بر این است که علاوه بر اینکه در فصل گرما زائران با کمترین مشکل مواجه شوند، مشکلات تامین آب در پایانه مرزی نیز رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  تاکنون ۱۰۰ میلیارد ریال برای تاسیسات آبرسانی در این پایانه مرزی هزینه شده است.

وی با اشاره به وضعیت ساخت احداث مخزن ۲ هزار مترمکعبی پایانه مرزی مهران، افزود: تاکنون برای این پروژه آبرسانی یک حلقه چاه و ۶۰۰۰ متر لوله پلی اتیلن ۳۱۵ میلی متری با اعتباری افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

طباطبایی تاکید کرد: تامین آب پایدار با توجه به فرصت کم باقیمانده تا اربعین سالجاری یکی از اصلی‌ترین نیاز‌های خدمات رسانی به زائران اربعین در این مرز بین المللی است.

مدیرکل دفتر آب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود: امیدواریم با تامین و تخصیص بموقع اعتبارات شاهد تسریع در انجام کار‌های باقیمانده در حوزه آبرسانی در مرز بین المللی مهران جهت ارائه بهتر و مطلوبتر به زائران اربعین حسینی باشیم.

 شهر مرزی مهران با حدود ۲۳۰ کیلومتر فاصله با بغداد نزدیک‌ترین شهر مرزی کشورمان به پایتخت عراق و عتبات عالیات این کشور است که امروز به کانون فعالیت‌های صادراتی و تردد زوار با کشور همسایه تبدیل شده است

خبرگزاری صدا و سیما

برچسب ها: پایانه مرزی ، مهران ، تاسیسات آبرسانی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000OPM

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: پایانه مرزی مهران تاسیسات آبرسانی تاسیسات آبرسانی پایانه مرزی ۱۰۰ میلیارد مرزی مهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۱۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در شرق کشور

۶ مرزبان بازداشت شده در شرق کشور در پی انجام اقدامات لازم از سوی جمهوری اسلامی ایران آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، در پی اقدامات لازم از سوی ایران ۶ نیروی مرزبان که ساعتی قبل در جنوب شرق کشور توسط نیروهای طالبان بازداشت شده بودند، آزاد شدند.

عصر روز گذشته _پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ نیروهای طالبان، ۶ مرزبان ایرانی را به بهانه ورود غیرقانونی به خاک افغانستان بازداشت کردند.

بنابر اعلام مرزبانی کشور، بعدازظهر پنجشنبه، ششم اردیبهشت تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیروهای طالبان مواجه می‌شوند.

این افراد به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیروهای طالبان مبنی بر رفع سوءتفاهم پیش آمده، به مذاکره می‌پردازند.

براساس این اطلاعیه، پس از چند ساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی با کمال احترام و در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند.

استان خراسان جنوبی به طول ۳۳۱ کیلومتر در چهار شهرستان سربیشه، نهبندان، درمیان و زیرکوه با کشور افغانستان مرز مشترک دارد.

کد خبر 748024

دیگر خبرها

  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله_آغبند
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله - آغبند
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در شرق کشور
  • بازگشت ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه
  • هشدار روسیه در مورد احتمال استقرار تاسیسات هسته‌ای ناتو در لهستان
  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود