Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@06:29:00 GMT

غیبت دو ستاره بلژیک برابر روسیه قطعی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۱۵۵۲

غیبت دو ستاره بلژیک برابر روسیه قطعی شد

روبرو مارتینز، سرمربی بلژیک اعلام کرد کوین دی بروین و اکسل ویتسل هر دو در بازی روز شنبه مقابل روسیه غایب خواهند بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بلژیک یکی از مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی در رقابت های یورو 2020 محسوب می شود و تعدد ستاره های بزرگ در ترکیب این تیم، آنها را به کسب عنوان قهرمانی امیدوار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما خبر بد برای روبرتو مارتینز، قطعی شدن غیبت کوین دی بروین و اکسل ویتسل در دیدار اول این تیم در یورو 2020 مقابل روسیه است. کوین دی بروین در دیدار فینال لیگ قهرمانان و در لباس منچسترسیتی از ناحیه صورت برابر چلسی آسیب دید و علیرغم تلاش فراوان، او در اولین بازی تیم ملی کشورش در روسیه شانس بازی کردن ندارد. همچنین اکسل ویتسل نیز مصدوم شده و فعلا قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

 

 

در حساب رسمی توییتر بلژیک آمده است: "اکسل ویتسل و کوین دی بروین به روسیه سفر نکرده و آنها برای طی کردن ادامه روند ریکاوری در خانه ماندند."

 

اما روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک نیز درباره دی بروین گفت: "دو روز آینده واقعا مهم خواهد بود و دی بروین باید بتواند واقعا راحت و بدون دردسر حرکت کرده و قبل از ورود به تمرینات گروهی و اضافه شدن به دیگر بازیکنان، تمرینات لازم را شروع کند. اما اکسل ویتسل به خوبی پیشرفت کرده و من تصور می کنم او می تواند در کنار دیگر بازیکنان بلژیک به راحتی تمرین بکند."

کوین دی بروین روبرتو مارتینس (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کوین دی بروین روبرتو مارتینس سرمربی کوین دی بروین اکسل ویتسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۱۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت ژاوی در تمرین: جواب هیچکس را نداد

به گزارش "ورزش سه"، تمرین دیروز بارسلونا بدون اینکه کسی از آینده ژاوی مطلع شود به پایان رسید. تمرین آرام و بدون تنشی بود و ژاوی تنها چیزی که به بازیکنانش توصیه کرد، جدی گرفتن 6 بازی بعدی برای قطعی کردن رتبه دوم بود. بارسا باید دوم شود تا سهمیه سوپرجام را به دست بیاورد. کسب این سهمیه یعنی قطعی کردن سود 6 میلیون یورویی.

در این تمرین طبق ادعای آاس کاپیتان های تیم با توجه به گمانه زنی های رسانه ای از ژاوی در مورد احتمال تغییر تصمیمش برای جدایی سوال هایی مطرح کردند که با سکوت مربی کاتالان همراه بود. حتی دستیاران او نیز نمی دانند بالاحره ژاوی می ماند یا روی حرف خود خواهد ماند.

ژاوی در برابر سوال ها مقاومت کرد و همه چیز را به بعد از جلسه با خوان لاپورتا موکول کرد. او دیگر نمی خواهد اشتباه قبلی را تکرار کند زمانی که بدون هماهنگی و صحبت با بازیکنانش، پس از شکست برابر ویارئال در نشست خبری از استعفایش گفت تا همه را شگفت زده کند. او ابتدا با لاپورتا جلسه می گذارد و نتیجه هر چه باشد ابتدا به بازیکنان و دستیاراتش اطلاع خواهد داد. در نهایت او مسئله را عمومی می کند.

دیگر خبرها

  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • گل کوین دی بروین به برایتون (برایتون 0-1 منچسترسیتی)
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است
  • مقاومت ژاوی در تمرین: جواب هیچکس را نداد
  • فوری: لیست نهایی تیم ملی با غیبت دو فوق‌ستاره
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • شکست قطعی هر کسی که در برابر جریان مقاومت اسلامی بایستد
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد