Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@06:07:05 GMT

محرومیت سه جلسه سرمربی خوشه طلایی ساوه

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۱۹۱۲

محرومیت سه جلسه سرمربی خوشه طلایی ساوه

وحید بیاتلو سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی به دلیل بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه و سازمان لیگ با سه جلسه محرومیت مواجه شد.

به گزارش "ورزش سه"، سایت فدراسیون فوتبال در مورد محرومیت و جریمه نقدی دو مربی خوشه طلایی اینطور نوشته است:« بازی دو تیم خوشه طلایی و بادران 11 خردادماه در ورزشگاه شهیدچمران ساوه برگزار شد و وحید بیاتلو، سرمربی تیم خوشه طلایی به دلیل بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه و مقامات رسمی سازمان لیگ فوتبال به سه جلسه محرومیت و 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین محمدرضا مولایی ، مربی تیم خوشه طلایی به دلیل بدرفتاری نسبت به مقامات رسمی مسابقه و تحریک به خشونت به دو جلسه محرومیت با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت و مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (آرای صادر قابل تجدیدنظر می باشد)


مولایی طبق حکم کمیته انضباطی در مقابل چوکای تالش که هفته پیش برگزار شد، حق ورود به استادیوم را نداشت و وحید بیاتلو هم از جایگاه ویژه عملکرد تیمش را مشاهده کرد، تا حالا و در شرایطی که تیمش یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر به شمار می رود، چند بازی هم از همراهی تیمش محروم باشد.

ماشین سازی تبریز دسته یک خوشه طلایی ساوه وحید بیاتلو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز دسته یک خوشه طلایی ساوه وحید بیاتلو مقامات رسمی وحید بیاتلو خوشه طلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۱۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر رسمی برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، رسانه رسمی استقلال نوشت: هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورخه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور اقایان مهدی افضلی رئیس ،فرشید سمیعی نایب رئیس و مهدی حیدرزاده عضو هیئت مدیره تشکیل جلسه داده و تصمیم به اتمام همکاری با علی خطیر (مدیرعامل) گرفتند.

در پایان این جلسه فرشید سمیعی از سوی هیئت مدیره به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب گردید.

باشگاه استقلال از زحمات آقای علی خطیر در طول مدت مدیریت‌شان نهایت تشکر را دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باشگاه استقلال به طور رسمی پایان همکاری با خطیر را اعلام کرد
  • رسمی؛ علی خطیر برکنار شد
  • خبر رسمی برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال
  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد
  • ببینید | بی اعتنایی وزیر ابراهیم رئیسی به سخنان استاندار تبریز در جلسه رسمی
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳