Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حاجت، رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تشریح جزئیات ثبت نام جاماندگان از یارانه بیان کرد: امسال منابع ما ۳۵ درصد رشد کرده اگر سال گذشته ۲۵۰هزار میلیارد تومان بوده ، امسال ۳۰۰ هزار میلیارد تومان شده است.

وی افزود: یک هفته ای است که آئین نامه ثبت نام یارانه بگیران جدید توسط دولت ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاجت گفت: منابع امسال سازمان هدفمند سازی یارانه ها مانند سال گذشته است و ما برای یارانه بگیران جدید باید با مصلحت سنجی و همچنین اولویت بندی برای آن ها یارانه پرداخت خواهیم کرد.

رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه ها گفت: وظیفه ما در ثبت نام های جدید تحویل گرفتن لیست نهایی از وزارت رفاه است و بعد از طی شدن مراحلی نظیر آزمون وسع و صحت سنجی ها ما ملزوم به پرداخت یارانه ها هستیم.

وی افزود: نزدیک ترین زمانی که برای ثبت نام یارانه بگیران جدید، خوشبینانه ترین حالت عملیاتی شدن به یک یا دو ماه آینده، موکول می شود. 

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یارانه نقدی سازمان برنامه و بودجه یارانه بگیران جدید ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۲۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع امسال

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با مدیریت هزینه‌های انجام شده، به حساب حدود ۸۲۵۰۰ زائر حج تمتع سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۵ میلیون ریال بازگردانده خواهد شد.

به گزارش انتخاب؛ با تلاش مستمر دست اندرکاران و مدیریت هزینه‌ها و تسویه حساب نهایی با شرکت‌های طرف قرارداد، در حوزه‌های مختلف خدماتی حج، مبلغی از وجوه دریافتی به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲ بازگردانده خواهد شد.

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با تغییر در برخی از فرآیند‌ها به منظور مدیریت هزینه‌ها در بخش‌های حمل و نقل، تغذیه و تدارکات، خدمات پزشکی و همچنین کاهش خادمان ضیوف الرحمن (عوامل اجرایی، فرهنگی و پزشکی) و از طرفی حمایت‌های دولت مردمی در تامین ارز مورد نیاز خدمات هواپیمایی و فرودگاهی، مبلغی به عنوان مانده عملیات شناسایی شد؛ لذا مقرر گردید از امروز تا ۱۰روز آینده به حساب ۸۲۵۰۰ زائر حج تمتع سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸۵ میلیون ریال مسترد شود.

شایان ذکر است از آنجا که مبالغ صرفه جویی شده مربوط به هزینه هائی غیر از موضوع اسکان حجاج بوده است، مبلغ محاسبه شده برای کلیه زائران یکسان می‌باشد.

دیگر خبرها

  • امسال بن خرید کتاب دانشجویان و طلاب چقدر است؟
  • سقف یارانه کتاب، امسال ۸۰۰ هزار تومان است
  • تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه حاجت تپه آنکارا
  • تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه حاجت تپه آنکار
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • امکان نام‌نویسی غیرحضوری بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع امسال
  • یارانه‌بگیران بخوانند/ یارانه‌ها و مستمری‌ها در بودجه ۱۴۰۳ چقدر افزایش پیدا می‌کند؟ + عکس
  • سوژه امسال نون خ لب مرز بود | ۲ خط قرمز مهم که در این سریال رعایت شد
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو