Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- امیر سرتیپ حیدری گفت: یکی از اقدامات ارزشمند نیروی زمینی ارتش در راستای ایجاد محلی برای اسکان و نگهداری فرزندان معلول کارکنان نزاجا است که ان‌شاالله این مرکز در سال 1401 پذیرای این عزیزان خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری آریا، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در نخستین همایش بنیاد اکران و افتتاحیه بنیاد باران رحمت که امروز (شنبه) در سالن شهید مطهری نزاجا برگزار شد، اظهار داشت: خدا را شاکریم که به ما همکاران و همراهانی عنایت کرد که بزرگترین مشکلات و گره‌ها را در سطح نیرو با اتکای به خدا و همت مضاعف مرتفع و باز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امروز بسیاری از عزیزان در نیروی زمینی ارتش در مسیر خدمت به همنوعان و افرادی که نیازمند هستند، عاشقانه ورود پیدا کردند و موسسه بنیاد اکرام نیز در همین راستا تاکنون گام برداشته است.
فرمانده نزاجا با بیان اینکه بنیاد اکرام در زیرمجموعه این نیرو شکل گرفته است، گفت: این مجموعه مستمری ماهانه بیماران صعب‌العلاج را تأمین و به‌صورت ماهانه به حساب عزیزان واریز می‌کند؛ همچنین این بنیاد در حوزه‌های مختلف فعالیت پوششی و خدمات‌رسانی به کارکنان، جهت بهبود وضعیت معیشتی آن‌ها را بر عهده دارد.
امیر حیدری ادامه داد: بنیاد اکرام طرح‌های عالی جهت بهبود وضعیت معیشتی و خدمات‌رسانی دارد که فعلاً 25 درصد این طرح‌ها اجرا شده است و برای تحقق صد درصدی آن‌ها نیازمند حمایت‌ها، پشتیبانی‌ها، بسترسازی و کامل کردن زنجیره خدمت در سطح نیرو هستیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: این همایش به جهت تقدیر از خدمات بنیاد اکرام و تأسیس موسسه خیریه باران رحمت که ذیل نیروی زمینی ایجاد شده، برگزار شده است.
وی با اشاره به تشکیل موسسه خیریه باران رحمت خطاب به فرماندهان رده‌های مختلف نزاجا گفت: همه ما باید کمک کنیم تا خواسته‌های این موسسه را در راستای کمک به نیازمندان و ضعفا اجابت کنیم.
امیر حیدری در ادامه تأکید کرد: فرماندهان ما باید دلسوز نیروهایشان باشند و حتی خودشان می‌توانند بنیاد و خیریه‌ای تشکیل دهند و صدقه جاریه‌ای ایجاد کنند.
وی با بیان اینکه برخی خانواده‌ها 2 تا سه فرزند معلول را نگهداری می‌کنند، افزود: یکی از اقدامات ارزشمند نیروی زمینی در راستای ایجاد محلی برای اسکان و نگهداری فرزندان معلول کارکنان نزاجا است تا این عزیزان در جایگاهی خاص نگهداری شوند و باری از دوش خانواده‌هایشان برداشته شود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: ان شاء الله این مرکز در سال 1401 پذیرای این عزیزان خواهد بود و این اقدام در مسیر تربیت قرآنی و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرزندان معلول نزاجا نیروی زمینی ارتش بنیاد اکرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۲۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق

امیر سرلشکر موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‍‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده کل ارتش افزود:  این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

امیر سرلشکر موسوی با شکرگزاری به درگاه احدیت  و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را  هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و  خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‍‌ کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

امیر سرلشکر موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر 
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف