Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@05:29:27 GMT

اشکال مناظرات از دید حسین انواری

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۳۱۰۰

اشکال مناظرات از دید حسین انواری

حسین انواری: اشکال مناظرات عدم پاسخگویی نامزدها به سوالات است نه نحوه برگزاری آن/ مشارکت مردم در انتخابات ۱۴۰۰ پرشور خواهد بود

نامزدها کاملاً در جریان بوده‌اند که مناظرات قرار بوده به چه شکل برگزار شود. اگر نظری داشتند همان موقع بیان می‌کردند. این طراحی فقط کار یک نفر نبوده که همه آن را تنها از چشم صداوسیما می‌بینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامزدها به جای پاسخگویی به سوال مجری، متن از پیش نوشته‌شده را می‌خوانند. اشکال در اینهاست نه در شیوه پرسیدن سوال و مناظره.

بخشی‌ از آن ناشی از این است که نامزدها در متن سوال ورود پیدا نکردند؛ یعنی به جای پاسخگویی به سوال اصلی، مسائل دیگری را بیان کردند که هیچ ارتباطی به سوال نداشت.

آن‌طور که من اطلاع دارم، نظرسنجی‌ها با اختلاف نظر همراه است. حتی اگر مشارکت مردم در انتخابات نوسان هم داشته باشد، طبیعی است. باید تا روز انتخابات منتظر بمانیم./ نامه نیوز

 

منبع: فردا

کلیدواژه: مشارکت مردم در انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ ۲۱ اردیبهشت مردم حوزه خرم آباد و چگنی برای انتخاب دو نماینده پای  صندوق‌های رأی خواهند رفت.
صداوسیمای لرستان هم با ضبط مناظره ی نامزدهای مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی به دنبال آگاهی بخشی هر چه بیشتر مردم است .
مدیر کل صداوسیمای استان لرستان گفت:بسته های ۲۰ دقیقه ای از معرفی نامزدها در صداوسیمای لرستان با حضور  نامزدها آماده شده که در ایام مجاز تبلیغات انتخاباتی این یسته ها پخش خواهد شد.
برای مرحله دوم دوازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ی انتخابیه ی خرم آباد و چگنی ۴۳۰ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده تا تکلیف دو نماینده این حوزه انتخاباتی مشخص شود. 


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات
  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند
  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • افزایش مشارکت ۷ درصدی مردم مشهد در انتخابات
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • امام صادق(ع) در مناظرات آموزگار اخلاق و ادب بودند