Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-08@17:47:11 GMT

پیشرفت ۷۰ درصدی «به راه» آزادی- دماوند

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۳۵۵۰

پیشرفت ۷۰ درصدی «به راه» آزادی- دماوند

به گزارش همشهری آنلاین، پیمان عباسی با بیان آنکه عملیات اجرایی طرح «به راه» در محور آزادی- دماوند از اواسط سال گذشته و با هدف ایجاد مسیری شریانی برای پیاده روی و دوچرخه سواری در محدوده مرکزی شهر تهران طراحی و به مرحله اجرا رسیده است، ابراز امیدواری کرد این مسیر طی ماه های آینده آماده بهره برداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، عباسی طول کلی طرح «به راه» در دو ضلع شمال و جنوب محور آزادی- دماوند را بیش از ۳۵ کیلومتر عنوان کرد و افزود: این مسیر شرقی- غربی که در محدوده مناطق ۹، ۱۰، ۶، ۷ و ۸ شهرداری تهران قرار دارد، از معابر مهمی همچون آزادی، انقلاب و دماوند عبور کرده است و به لحاظ شاخص هایی همچون پیوستگی و عبور از معابر اصلی محدوده مرکزی پایتخت از مهمترین اجزای طرح ۵۰۰ کیلومتری «به راه» به شمار می آید.

به گفته مدیرکل هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان های شهرداری تهران، در حالی که اجرای این طرح در طولی معادل ۲۴ هزار و ۹۷۰ متر از محور آزادی- دماوند هدف گذاری شده است، ۱۷۵۴۲ متر از مسیر یادشده آماده بهره برداری شده که نشان دهنده پیشرفت ۷۰ درصدی طرح فوق در محور آزادی- دماوند است.

کد خبر 607008 برچسب‌ها طرح‌های عمرانی شهرداری تهران مدیریت شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: طرح های عمرانی شهرداری تهران مدیریت شهری شهرداری تهران محور آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگ در محور کرج – کندوان بر اثر بارش باران

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر از ریزش سنگ در محور کرج - کندوان بر اثر بارش شدید باران خبر داد و مطرح کرد: این حادثه ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در محدوده پیچ واریان رخ داد.

وی با اشاره به اینکه در لحظه ریزش سنگ در این مسیر خودرویی تردد نمی‌کرد، خاطرنشان کرد: همزمان با وقوع این حادثه عوامل راهداری گچسر به محل اعزام و این مسیر پاکسازی شد و در حال حاضر تردد در این مسیر جریان دارد.

کد خبر 6099300

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • پیشرفت ۹۰ درصدی اسکله مجتمع بندری نگین بوشهر
  • موتورهای بازار برقی می شوند | وام 4 درصدی برای خرید موتور برقی
  • مشخصات و مکان زلزله امروز بعدازظهر در تهران +تصویر
  • زلزله بخش‌هایی از تهران را لرزاند/ جزئیات
  • پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه بهسازی پسماند تموشل
  • ریزش سنگ در محور کرج – کندوان بر اثر بارش باران
  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • پیشرفت ۷۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی لرستان
  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد