Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@10:49:32 GMT

ابرچالش‌های استان اصفهان احصاء شده است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۳۶۴۳

ابرچالش‌های استان اصفهان احصاء شده است

محمدرضا فاتحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ستاد مردمی سحر اصفهان در کنار مجموعه شورای هماهنگی استان فعالیت دارد، اظهار داشت: مجموعه‌ای از نیروهای حزب اللهی، انقلابی و ارزشی در این ستاد فعالیت دارند که از سال ۹۶ با هدف حمایت از حجت الاسلام رئیسی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری ایجاد شده حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه چهره‌های شاخص و توانمند در رأس مجموعه ستاد «سحر» منصوب شده‌اند، ابراز داشت: همه ستادهای استانی «سحر» به صورت هماهنگ و در راستای اهداف و سیاست‌های آیت الله رئیسی فعالیت دارند.

راه‌اندازی ۸۰ ستاد مردمی «سحر» در استان اصفهان

رئیس ستاد «سحر» استان اصفهان با بیان اینکه در مجموع ۸۰ ستاد مردمی زیر مجموعه ستاد «سحر» در استان اصفهان فعالیت دارند، گفت: اغلب افراد فعال در ستادهای «سحر» جوانان با انگیزه و پرشور هستند، اضافه کرد: همچنین در این ستادها از تجربیات افراد باسابقه و پیشکسوت نیز در ستادها استفاده می‌شود.

فاتحی با بیان اینکه جذب حداکثری بدون خط کشی در ستادهای «سحر» در دستور کار است، تصریح کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ اصلی ترین هدف ستاد «سحر» است که امیدواریم به موفقیت آیت الله رئیسی در این انتخابات با رأی بالا ختم شود.

وی در ادامه به رصد ابرچالش‌های استان اصفهان برای ارائه گزارش به ستاد مرکزی «سحر» اشاره کرد و گفت: در این راستا چالش‌ها شناسایی شده و همراه با راهکارهای پیشنهادی برای ستاد تهران ارسال شده است.

فضای ستادهای انتخاباتی فضای دولت آینده نخواهد بود

رئیس ستاد «سحر» استان اصفهان با اشاره به اینکه موضوعاتی همچون آب، چالش‌های حوزه کشاورزی، بیکاری، نخبه گریزی، حاشیه نشینی، بیکاری جوانان و … از جمله چالش‌های احصاء شده در استان اصفهان است، تصریح کرد: امیدواریم با استقرار دولت آیت الله رئیسی این مشکلات با برنامه ریزی و تدبیر درست برطرف شود.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام رئیسی بارها اعلام کرده است که فضای ستادهای انتخاباتی فضای دولت آینده نخواهد بود، ادامه داد: تعدد ستادها چیز بدی نیست و ایشان همواره اعلام داشته‌اند که هر خانه می‌تواند یک ستاد باشد، ما نیز در ستادها این فضا را ایجاد کردیم که همه وارد عرصه انتخابات شوند تا بتوانیم به میزان مشارکت مردم بیفزاییم.

کد خبر 5232988

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 سیدابراهیم رئیسی بیکاری بحران آب مشارکت مردم در انتخابات انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات کرمانشاه گرگان آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات شورای شهر و روستا ایلام انتخابات ریاست جمهوری عکس استانها استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است

به گزارش خبرنگار مهر یوسف، نوری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان با تقدیر از مشارکت خوب مردم استان در انتخابات اسفند سال گذشته تاکید کرد انتخابات پیش روی نیز باید بدون نقص برگزار شود.

وی صیانت از آرای مردم را مسئله مهم بیان کرد و دخالت مسئولان را در انتخابات پذیرفتنی ندانست و افزود: انتخابات باید باشکوه‌تر در استان برگزار شود.
وی تصریح کرد تمامی فرایندهای انتخابات تسط مردم و هیئت‌های اجرایی انجام می‌شود.

قاسم عزیززاده گرجی رئیس ستاد انتخابات مازندران نیز شمار واجدان شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه قائمشهر سوادکوه سوادکوه شمالی سیمرغ و جویبار را ۳۷۰ ۱۴۰ نفر اعلام کرد و گفت ۴۱۶ رأی مردم این حوزه را جمع آوری می‌کند.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در مرحله اول انتخابات گفت تعداد صندوق‌های روستایی ۲۲۱ شعبه است.

کد خبر 6098093

دیگر خبرها

  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی استان اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را دارد
  • کاهش ورودی به دانشگاه فرهنگیان یک ابرچالش است
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی