Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت ثبت‌نام و اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون استخدام پیمانی دانشگاه ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به دنبال انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی دانشگاه‌ها در ۱۸ خرداد ۱۴۰۰، با توجه به اعلام وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر اصلاحات دفترچه راهنما، به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تاکنون برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اند، مهلت ثبت‌نام تا روز چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با توجه به رشته و مقطع تحصیلی خود نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

باتوجه به اصلاحات اعلام شده مقرر شد امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد شده است و آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۲۶ خرداد نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

اصلاحات مربوط به شغل محل‌های دفترچه راهنما:

اصلاحیه مربوط به پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران: رشته تحصیلی شیمی (کد ۳۰۶۶۴) با مقاطع لیسانس و فوق لیسانس به شرایط احراز کد شغل محل (۱۰۰۶۷) (شغل کارشناس آزمایشگاه/کارگاه‌های فنی ۱۵) اضافه می‌شود.

اصلاحیه مربوط به پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری: رشته‌های تحصیلی حسابداری (کد ۳۰۴۰۸) با مقطع لیسانس و مدیریت مالی (کد ۳۱۰۷۴) با مقطع لیسانس و فوق لیسانس به شرایط احراز کد شغل محل (۱۱۵۰۸) (شغل حسابدار) و رشته تحصیلی مهندسی صنایع گرایش سیستم‌های اقتصادی (کد ۳۲۷۱۱) با مقطع فوق لیسانس به شرایط احراز کد شغل محل (۱۱۵۰۹) (شغل کارشناس برنامه ریزی ۱) اضافه می‌شود.

اصلاحیه مربوط به دانشگاه یاسوج: حل خدمت کد شغل محل (۱۱۴۱۷) به کهگیلویه و بویراحمد- گچساران اصلاح می‌شود.

اصلاحیه مربوط به دانشگاه بیرجند: رشته تحصیلی آلودگی محیط زیست (کد ۳۰۰۱۵) با مقطع فوق لیسانس به شرایط احراز کد شغل محل (۱۰۲۹۶) (شغل کارشناس بهداشت محیط) اضافه می‌شود.

اصلاحیه مربوط به دانشگاه شهرکرد: رشته‌های تحصیلی محیط زیست (کد ۳۱۰۰۳) و مرتع داری (کد ۳۱۰۹۶) با مقطع فوق لیسانس به شرایط احراز کد شغل محل (۱۰۶۷۰) (شغل کارشناس محیط زیست) اضافه می‌شود.

اصلاحیه مربوط به دانشگاه علم و صنعت: رشته تحصیلی مهندسی فناوری اطلاعات (کد۳۱۲۸۰) با مقطع لیسانس و فوق لیسانس به شرایط احراز کد شغل محل (۱۱۰۴۹) (شغل کارشناس فناوری اطلاعات) و رشته تحصیلی بهداشت مواد غذایی (کد ۲۲۸۸۹) با مقطع لیسانس به شرایط احراز کد شغل محل (۱۱۰۴۶) (شغل کارشناس تغذیه) اضافه می‌شود.

اصلاحیه مربوط به اصلاح جنسیت پذیرش دانشگاه علم و صنعت: در شغل محل‌های مربوط به دانشگاه علم و صنعت در سهمیه آزاد به استثنا کد شغل محل (۱۱۰۲۶) جنسیت پذیرش به زن/ مرد اصلاح می‌شود.

اصلاحیه مربوط به دانشگاه حضرت معصومه: رشته تحصیلی علوم ارتباطات اجتماعی (کد ۳۰۷۳۵) با مقطع فوق لیسانس به شرایط احراز کد شغل محل (۱۰۴۶۰) (شغل کارشناس امور پژوهشی ۱۰) اضافه می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آزمون استخدامی سازمان سنجش وزارت علوم پارک علم و فناوری مقطع لیسانس شغل کارشناس رشته تحصیلی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری

خبرگزاری آنا:  با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی امام‌جمعه، مهندس خسروانی فرماندار، جمعی از مسئولین شهرستان، اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز و مرکز آباده طشک و معلمان مجتمع آموزشی سما در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا انوری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در مراسم گرامیداشت روز معلم و پاسداشت مقام استاد و سالروز شهادت استاد علامه شهید مطهری که در این واحد دانشگاهی برگزار شد، تصویب رشته‌های جدید ازجمله رشته دکتری تخصصی شیمی آلی، رشته مراقبت‌های زیبایی پوست و مو در این واحد دانشگاهی را از اقدامات مؤثر در چند ماهه اخیر برشمرد و اظهار کرد:‌ امیدوارم رشته‌های جدید دیگری نیز در آینده نزدیک در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به رشته‌های واحد نی‌ریز افزوده شود.

وی با ارائه گزارشی از روند رو به رشد و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز افزود: به لطف تلاش‌ همکاران و استادان در این واحد دانشگاهی و مجتمع آموزشی سما، شاهد رشد و پیشرفت مجموعه در ابعاد و زمینه‌های مختلف هستیم.

به گزارش آنا، اهدای یادمان و تندیس هفته گرامیداشت مقام معلم به استادان دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد نی‌ریز و مرکز آباده طشک و معلمان مجتمع آموزشی سما ازجمله برنامه‌های این مراسم بود و در این مراسم از ابراهیم سرمدیان به‌عنوان مدیر برتر مجتمع‌های آموزشی سما در کل استان فارس، جواد عدالت‌جو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آباده طشک به‌عنوان فرد تأثیرگذار در راه‌اندازی و شکل‌گیری مدارس سما در شهرستان نی‌ریز و از محمد شبستری به‌عنوان کارمند برتر مجتمع آموزشی سما با اهدای تقدیرنامه، تندیس و هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • مهلت ثبت نام نخستین المپیاد آموزش هنر یزد تمدید شد
  • تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا ۱۸ اردیبهشت
  • تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت
  • فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه تمدید شد
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران