Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@14:50:30 GMT

محکومیت عضو شورای شهر ماکو به پنج سال حبس

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۴۱۰۳

محکومیت عضو شورای شهر ماکو به پنج سال حبس

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از محکومیت قطعی عضو شورای شهر ماکو به تحمل ۵ سال حبس تعزیری و بیش از مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان ردمال در حق شهرداری و به همان میزان جزای نقدی در حق صندوق دولت خبر داد.

به گزارش جماران به نقل از ایسنا، ناصر عتباتی با اعلام این خبر گفت: حسب گزارش سازمان بازرسی استان عضو مزبور به اتهام تبانی و مداخله در معاملات شهرداری ماکو و تحصیل مال از طریق نامشروع تحت تعقیب دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه قرار گرفت و پس از محاکمه و صدور حکم در  دادگاه کیفری ارومیه، حکم قطعی وی در  دادگاه تجدیدنظر استان تایید و قطعی شد که پس از گذراندن تشریفات قانونی توسط اجرای احکام کیفری به موقع اجرا گذاشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مبارزه با فساد با تمام توان و قدرت در دستگاه قضایی استان ادامه دارد و حفظ حقوق بیت المال از اولویتهای قوه قضائیه است و در این راه اجازه کوچکترین سوء استفاده ای را به کسی نخواهیم داد.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 محکومیت عضو شورای شهر شورای شهر ماکو سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۴۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد به پرونده مدرسه غیرانتفاعی دخترانه متخلف به اتهام گران فروشی در عرضه خدمات آموزشی به ارزش هفت میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.   سید مرتضی مدنی افزود: این شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ممهور کردن پروانه واحد به مهر مرتبه اول، متخلف را به پرداخت ۷۵ میلیارد و ۵۵۵ میلیون ریال معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف، جزای نقدی محکوم کرد.   وی گفت: با گزارش اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مشهد این پرونده برای بررسی و اعمال قانون در تعزیرات حکومتی تشکیل شده بود.

دیگر خبرها

  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • ساخت گرمخانه شهرداری ارومیه در حال اجرا است 
  • قطعی برق برخی از مناطق ارومیه
  • محکومیت مالی قطعی شمس آذر قزوین
  • محکومیت ۴۰ میلیون تومانی قطعی شمس آذر قزوین
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا