Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین قزوین : با ابلاغ دکتر سبزواری، معاون امور بین‌الملل دانشگاه علوم مجازی، دانشگاه علوم پزشکی قزوین به همراه دانشگاه های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، کاشان و تربت حیدریه به عنوان دانشگاه های پایلوت پلتفرم آموزشی Cyber-Patient انتخاب شدند.

دکتر محمدی گفت : دانشگاه علوم پزشکی مجازی، برای توسعه بین‌المللی آموزش علوم پزشکی و رسیدن به مرجعیت علمی در منطقه، به نمایندگی از وزارت بهداشت، تفاهم نامه همکاری آموزشی با موسسه آموزشی CanHealth International واقع در کشور کانادا را برای استفاده از پلتفرم آموزشی Cyber-Patient (تهیه شده با همکاری دانشگاه بریتیش کلمبیا- کانادا) منعقد کرده است و با انعقاد این تفاهم نامه، امکان استفاده رایگان از این پلتفرم آموزشی، به مدت یک سال‌ برای دانشجویان و اعضای هیأت علمی دانشگاه های مذکور فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی دانشگاه گفت: در همین راستا، از دانشگاه علوم پزشکی قزوین، ۱۵ عضو هیأت علمی به همراه ۱۵ دانشجوی رشته پزشکی و پرستاری، برای شرکت در این پلتفرم معرفی شده اند.

دکتر محمدی گفت: این پلتفرم دارای بیش از 120 کِیس بالینی با طراحی به صورت شبیه سازی شده و کامپیوتری است، که در حالت عادی، هزینه استفاده از هر کیس، 188 دلار است، ولی در این یک سال، دانشجویان و اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین، به صورت رایگان از آن ها استفاده خواهند کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: انعقاد بین المللی علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین پلتفرم آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۴۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخترع ایرانی مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو ۲۰۲۴ را کسب کرد

حمزه نجفی‌مهر مخترع جوان ایرانی در چهل و نهمین نمایشگاه تخصصی اختراعات ژنو ۲۰۲۴ در کشور سوئیس موفق به کسب مدال برنز و دریافت جایزه ویژه نوآوری‌های این نمایشگاه شد.

به گزارش ایسنا، در جریان برگزاری چهل و نهمین نمایشگاه تخصصی اختراعات جهان در ۱۷ تا ۲۱ آوریل ۲۰۲۴ ( ۲۹ فروردین تا ۲ اردیبهشت سال جاری در ژنو - سوئیس، حمزه نجفی‌مهر مخترع جوان ایرانی موفق به کسب مدال برنز شد.

اختراع حمزه نجفی مهر ، یک عینک و پلتفرم هوشمند واقعیت مجازی است که ابزارها و راهکارهایی نوین برای توسعه برند شخصی را ارائه می‌دهد. این پلتفرمِ منحصر به فرد قادر است با بهره‌گیری از الگوریتم‌های پیشرفته هوش مصنوعی، به تحلیل داده‌ها و شناخت شرایط پرداخته و تجربه‌ای بی‌نظیر جهت بهبود عملکرد افراد در زندگی کاری و حرفه ای، اجتماعی و حتی عاطفی را برای هر کاربر ایجاد کند.

با استفاده از این پلتفرم هوشمند، افراد قادرند به طور مستقیم با هوش مصنوعی در تلفن همراه خود در تعامل باشند و تجربه‌ای بی‌نظیر از داشتن یک مربی و راهنما را در شرایط مختلف و در محیط مجازی، داشته باشند.

این عینک و پلتفرم امکاناتی مانند امکان حضور در سخنرانی بصورت واقعیت مجازی، امکان حضور در جلسات گروهی و کلاس ها بصورت واقعیت مجازی، امکان شخصی‌سازی تمرین‌ها در حوزه توسعه فردی، امکان تعامل با هوش مصنوعی در حوزه‌های مرتبط با شخص و یا کسب و کار آن و ... را برای کاربر میسر می‌کند.

لازم به ذکر است، پیش از این حمزه نجفی مهر مقام دوم و مدال نقره جهانی از نمایشگاه بین المللی و تخصصی اختراعات سئول ۲۰۲۳ را دریافت کرده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • مخترع ایرانی مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو ۲۰۲۴ را کسب کرد
  • کشت چغندرعلوفه‌ای در ۱۰۰ هکتار از مزارع استان قزوین بصورت پایلوت 
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی