Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سعید احمدی، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی برای دهه کرامت پیش‌بینی شده که همایش بزرگ بانوان فرهنگی و انقلابی استان شامل بانوان حوزوی،، پایگاه‌های بسیج، قرارگاه خاتم، بانوان فرهیخته، مبلغات و دختران رای‌اولی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از مهمترین برنامه‌های این دهه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی راه‌اندازی غرفه‌های مختلف فرهنگی و تبلیغی اعم از غرفه قرآنی، غرفه مشاوره، غرفه مسابقات به همت تشکل‌های قرآنی و دینی در پیاده‌راه سبزه‌میدان، برگزاری جشن میلاد و مسابقات فرهنگی با حضوران دختران در محل فعالیت کانون‌های فرهنگی بانوان و راه‌اندازی تریبون آزاد ویژه دختران و پسران رای‌اولی و دانشجویان را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت عنوان کرد.

احمدی با اشاره به اینکه راه‌اندازی غرفه عفاف و حجاب در پیاده‌راه سبزه‌میدان به منظور الگوسازی و ترویج این مهم توسط مجمع کانون‌های فرهنگی استان در دستور کار قرار دارد، ابراز کرد: تهیه و توزیع اقلام معیشتی و بسته‌های فرهنگی و برگزاری مسابقات فرهنگی نیز توسط شورای هیئت‌های مذهبی انجام خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری از فضای مجازی در تبلیغات دینی بیان کرد: تولید محتوای فرهنگی و انتخاباتی و بارگذاری آن در شبکه‌های اجتماعی و گروه‌های مجازی مرتبط سازمان، اعزام مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف روستایی و شهری استان، برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت ویژه دختران و رای اولی‌ها در هر شهرستان و مراسم سخنرانی و جشن در برخی از مناطق آسیب‌پذیر با حضور اهالی از برنامه‌های این دهه است.

احمدی مراسم سخنرانی، مسابقات فرهنگی و انتخاباتی و حضور حداکثری مردم در انتخابات و اهمیت حضور رای‌اولی‌ها در انتخابات، برگزاری مراسم سخنرانی و تبیین حضور حداکثری در انتخابات با محوریت مساجد شهری و روستایی و برگزاری نشست فصلی تبیین نقش امامان روستاها در دعوت مردم برای حضور حداکثری در انتخابات و توجه ویژه به برنامه‌های دهه کرامت را از طرح‌های مهم این دهه خواند.

کد خبر 5233070

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی زنجان دهه کرامت سعید احمدی انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه مشارکت مردم در انتخابات بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر و روستا ایلام عکس استانها دهه کرامت رای اولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۴۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود

 نرجس نیازمند،عضو شورای شهر قم در نشست خبری روسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم که در آستانه روز شورا در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: بعد از تشکیل دوره ششم شورای اسلامی شهر، به دنبال مطالبات از سوی اقشار مختلف بانوان جامعه و شهر قم، در ابتدا کمیته بانوان و در اردیبهشت‌ماه سال گذشته کمیسیون زنان و خانواده تشکیل شد.

وی با بیان اینکه قبلاً هیچ موضوع متناسب و متناظر درباره بانوان در شهرداری قم وجود نداشت، افزود: ابتدای امر تشکیل کارگروه‌ها را داشتیم که تمام مواردی که مربوط به حوزه زنان و خانواده است بررسی‌شده و مهم‌ترین سرفصل‌ها مربوط به حوزه شهری پیاده شود.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم با اشاره به عمده فعالیت‌ها در کمیته بانوان و کمیسیون زنان و خانواده تصریح کرد: جوانی جمعیت، حمایت از محافل قرآنی در راستای تربیت دینی فرزندان، حمایت از مشاغل خانگی و تقویت اقتصاد خانواده، ازجمله فعالیت‌هایی بود که در کمیته بانوان و کمیسیون زنان و خانواده انجام شده است.

وی ادامه داد: در راستای ایجاد بازارچه‌های ثابت و موقت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ۱۳ بوستان را برای ایجاد فضای بازارچه‌ها معرفی کرده است.

نیازمند با تأکید بر ورزش و اهمیت نشاط اجتماعی، عنوان کرد: در راستای افزایش نشاط اجتماعی ورزش صبحگاهی بانوان راه‌اندازی و فضا‌های بوستان بانوان گسترش یافت.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم از همایش ملی پیاده‌روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: در تلاشیم تا ورزش همگانی را در شهر گسترش دهیم.

منبع:تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر