Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، امیرحسین قاضی زاده هاشمی روز شنبه در سومین و آخرین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری، گفت: دغدغه‌هایی که اشاره کردید، به درستی دغدغه عموم مردم است اما این دغدغه‌ها لازم است تا ریشه‌یابی و روش اصلاح آن بیان شود. قبلا نشان داده بودم که نحوه توزیع منابع در کشور، نحوه درآمد، عدم توازن سراسر کشو، نحوه توزیع بیکاری به چه ترتیب هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامزد انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: این موارد روندهایی است که از سال ۱۳۴۵ تاکنون براساس شاخص و آمار همچنان تکرار می‌شود. وضعیت افزایش نرخ بیکاری در سراسر کشور و وضعیتی که در حوزه اشتغال اتفاق می‌افتد. بخش‌های تولیدی ما در حال کاهش و  بخش خدمات بخصوص کارمندی در حال افزایش است. نحوه توزیع نرخ بیکاری در استان‌ها را می‌بینید که به چه شیوه است.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: موضوعاتی که عدم توازن در بخش آموزش و مسکن است و به طور مثال با اینکه افزایش تولید مسکن داریم اما این امر محصول چند استان است و این باعث شده کم کم یک مهاجرت سراسری شکل گیرد و وضعیت ترکیب جمعیتی کشور تغییر یابد. این مهاجرت سراسری آسیب‌های جتماعی مانند طلاق را افزایش می‌دهد و هویت اجتماعی از بین می‌رود و وضعیت سرمایه اجتماعی کاهش می‌یابد.  

وی اضافه کرد: دلایل آن روشن است زیرا منابع کشور به صورت نادرست در حال توزیع است و مجموعه منابع بانک‌ها، بودجه و جاهای مختلف نادرست توزیع می‌شود و متاسفانه این ساختارها استضعاف‌گر هستند.

ادامه دارد

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ سید امیرحسین قاضی ‌زاده هاشمی دولت پروندهٔ خبری تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی دولت انتخابات ۱۴۰۰ سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی دولت زاده هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۴۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان درویشعلی حسن زاده در دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار گلستان گفت: در این جلسه، آخرین وضعیت جوجه ریزی در مرغداریهای استان و تامین گوشت سفید شهروندان بررسی شد.
حسن زاده افزود: در این جلسه همچنین وضعیت تامین گوشت قرمز استان بررسی و مقرر شد برای تنظیم بازار و حمایت از مصرف کنندگان تامین و توزیع گوشت منجمد پیگیری شود.
وی تاکید کرد : در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی مانند گندم ،جو و کلزا از طرف جهاد کشاورزی ، اداره غله و تعاون روستایی از موارد دیگر طرح شده در این جلسه بود .
حسن زاده گفت : با توجه به آغاز فصل برداشت سیب زمینی در استان مسائل مرتبط با برداشت و حمل نقل این محصول به سایر نقاط کشور نیز از دیگر موارد بررسی شده در این نشست بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی
  • علیرضابیگی: دولت مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرد
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی از زبان همسر و کیلش
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ وضعیت افسردگی در کشور
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • وزیر کشور: اساس طرح نور اصلاح با تذکر است / مأموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • اساس طرح نور اصلاح با تذکر است/ ماموران فراجا برای نحوه برخورد توجیه شده‌اند
  • ردپای خانم بازیگر در پرونده تتلو