Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@14:02:13 GMT

سقف نرخ پروازهای داخلی ۲۰۰۰ تومان بیشتر شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۴۸۱۴

مقصود اسعدی سامانی در گفت و گو با فارس درباره مصوبه جدید عوارض ایمنی روی بلیت پروازهای داخلی، اظهار داشت: عوارض ایمنی پیش از این مبلغ ۱۰ هزار ریال بود که طبق مصوبه جدید سازمان هواپیمایی کشوری ۲۰ هزار ریال افزایش یافت و به رقم ۳۰ هزار ریال روی بلیت پروازهای داخلی رسید.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی بیان کرد: در حال حاضر عوارض هلال احمر و عوارض شهرداری روی بلیت اخذ می‌شود که شرکت‌های هواپیمایی بابت اخذ عوارض متعدد روی بلیت گله دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: به عنوان مثال عوارض هلال احمر فقط در سال ۹۲ در بودجه آمد، اما دیگر تکرار نشد اما هلال احمر مدعی است که طبق قانون بودجه سال ۹۲ باید یک درصد از قیمت بلیت به آنها داده شود و کماکان این رقم را دریافت می کنند.

اسعدی سامانی افزود: همچنین شهرداری‌ها نیز ۵ درصد عوارض روی بلیت دریافت می‌کنند و همه این موارد موجب افزایش قیمت تمام شده بلیت برای مسافر می شود.

* افزایش عوارض مسافر در پروازهای داخلی و خارجی در آینده

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی بیان کرد: در حال حاضر عوارض مسافر در پروازهای داخلی نیز ۷ هزار تومان و در پروازهای خارجی ۳۵ هزار تومان است که طبق مصوبه سازمان هواپیمایی کشوری قرار است رقم این عوارض نیز افزایش یابد که البته هنوز ابلاغ نشده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی روز دختر شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سقف نرخ پروازهای داخلی بلیت هواپیما انتخابات 1400 محسن رضایی روز دختر شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروازهای داخلی روی بلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکلیف ۲۰۰۰ دختر افغانستانی (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مالیات آری؛ اما نه ۳۰ و ۵۰ و ۷۰ درصد!
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • رابطه تاریخ تولد رند و افزایش اوتیسم + فیلم
  • جشن تکلیف ۲۰۰۰ دختر افغانستانی (عکس)
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد
  • ثبت ۵۳ میلیمتر بارش در در لیرابی
  • مصرف بیش از حد ویتامین D این عوارض را دارد
  • عوارض مصرف بیش از حد ویتامین D
  • با این ۸ روش طول عمرتان بیشتر می‌شود