Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@04:53:44 GMT

سرقت دریچه‌های فاضلاب در ستارخان

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۴۸۶۳

سرقت دریچه‌های فاضلاب در ستارخان

رئیس کلانتری ۱۱۸ ستارخان از دستگیری اعضای باند سرقت دریچه های فاضلاب خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ سعید لشینی، رئیس کلانتری ۱۱۸ ستارخان گفت: در پی وقوع سریالی چند فقره سرقت دریچه فاضلاب در معابر عمومی منطقه ۲ شهرداری تهران، دستگیری عامل یا عاملان این سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۱۸ قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران کلانتری با بررسی شیوه و شگرد سرقت های صورت گرفته و جمع آوری سرنخ های موجود، 2 سارق را که به وسیله یک دستگاه خودروی پراید با پلاک مخدوش، به صورت حرفه ای دریچه های چدنی فاضلاب را سرقت می کردند شناسایی کردند.   رئیس کلانتری ۱۱۸ ستارخان تصریح کرد: با شناسایی مشخصات ظاهری متهمان و خودروی آن ها، تصاویری از متهمان در اختیار گشت های انتظامی قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان در گشت زنی های هدفمند موفق شدند خودروی متهمان را شناسایی و اعضای این باند را دستگیر کنند.   این مقام انتظامی بیان کرد: متهمان که پس از انتقال به کلانتری ۱۱۸ و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند درتحقیقات تکمیلی پلیس به ۲۰ فقره سرقت دریچه های آب و فاضلاب اعتراف کردند.   سرهنگ لشینی در پایان گفت: پرونده متهمان جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سرقت دریچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۴۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی اعلام شهروندان مبنی بر سرقت ۲ میلیارد ریالی وسایل منزل ماموران تجسس کلانتری ۱۴ رحمت با انجام تحقیقات میدانی و پلیسی متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قانونی هر ۲ متهم دستگیر شدند.

سرهنگ حسین احمدی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی وسایل مسروقه از قبیل دوربین‌های مدار بسته و برخی وسایل سرقتی دیگر کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند و تحقیقات از متهمان جهت کشف سایر سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه