Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : متاسفانه برخی کاندیدا‌های شورای شهر کرمانشاه در تبلیغاتشان به رعایت دستورالعمل های بهداشتی توجه ندارند و این روند می‌تواند ما را با مشکلاتی مواجه کند.

او خواستار نظارت جدی فرمانداری بر این موضوع شد و گفت : نباید بگونه‌ای عمل کنیم که طی روز‌های آینده وارد پیک پنجم کرونا شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از همه کاندیدا‌ها و هوادارانشان خواست با جدیت بیشتری رعایت دستورالعمل های بهداشتی را در تبلیغاتشان داشته باشند و بیشتر از فضای مجازی استفاده کنند.

ازدحام در ستاد‌های انتخاباتی

 ابراهیم شکیبا معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با انتقاد از شلوغی و ازدحام در ستاد‌های انتخاباتی برخی کاندیداها، گفت: اگر این شرایط تداوم داشته باشد، با موج پنجم کرونا مواجه خواهیم شد.

او افزود: متاسفانه در این ستاد‌ها از ماسک به ندرت استفاده می‌شود و همین احتمال انتقال کرونا را بیشتر می‌کند.

شکیبا خواستار حضور حداقلی عوامل دست اندرکار برگزاری انتخابات در شعب اخذ رای در روز رای گیری (۲۸ خرداد) شد و گفت: انتظار داریم هیات‌های اجرایی و نظارت کمترین میزان عومل انسانی که قانونگذار مشخص کرده را در شعب اخذ رای داشته باشند.

انتخابات برای نظام اُبهت می‌آورد

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه انتخابات برای نظام ابهت، اقتدار و عظمت می‌آورد، گفت: همه وظیفه داریم به برگزاری انتخابات کمک کنیم و هیچ مدیری حق ندارد در این زمینه با ستاد انتخابات همکاری نکند.

او ادامه داد: در این دوره انتخابات دشمنان نظام و عده‌ای وطن فروش مردم را به عدم حضور در انتخابات تشویق می‌کنند که وظیفه داریم بگونه‌ای برنامه ریزی کنیم که منتج به حضور گسترده مردم در انتخابات شود.

بازوند با بیان اینکه حدود ۴۰ هزار نفر در استان شامل عومل اجرایی و نظارت کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند، گفت: باید شرایطی فراهم کنیم که مردم این اطمینان خاطر را داشته باشند که از رای‌شان پاسداری می‌شود.

او از تدارک ۱۹۴۲ شعبه اخذ رای در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۹۸۹ شعبه اخذ رای روستایی و ۹۵۳ شعبه شهری است.

او تعداد واجدیدن شرایط شرکت در انتخابات را یک میلیون و ۵۷۷ هزار نفر اعلام کرد و افزود: حدود ۳۴ هزار رای اولی در استان داریم.

بازوند با تاکید بر اینکه روز رای گیری به هیچ عنوان نباید برق شعب اخذ رای قطع شود، گفت: شرکت توزیع برق استان باید تمهیدات لازم را به این منظور انجام دهد تا خللی در روند رای گیری ایجاد نشود.

بازوند با اشاره به شیوع کرونا، ادامه داد: باید در شعب اخذ رای تمهیداتی اندیشیده شود که مردم با خیالی آسوده از این حیث رای خود را به صندوق‌ها بیاندازند.

او بر حضور حداقلی عوامل انسانی در شعب اخذ رای به منظور جلوگیری از انتقال کرونا تاکید کرد.

آموزش ناظرین انتخابات در استان

حجت الاسلام مفید مسئول شورای نگهبان در استان کرمانشاه با بیان اینکه همکاری خوبی بین عوامل نظارت و اجرایی در استان شکل گرفته، گفت: مشکل خاصی برای برگزاری مطلوب انتخابات نداریم.

او گفت: بیش از ۸۰ درصد ناظرین آموزش‌های لازم را فرا گرفته اند و از فردا آموزش سرناظرین آغاز می‌شود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی داوطلبان انتخابات شعب اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) در جلسه‌‌ای اخیری که داشت درباره نحوه ورود به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به جمع بندی رسید.

بر پایه این خبر، از بین 32 نفری که به دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران راه‌ یافته‌اند، 13 نفر در لیست اولیه شانا حضور داشتند؛ شورای ائتلاف تصمیم گرفته است برای دور دوم، یک لیست 16 نفره برای تهران ارائه کند.

برابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، برخی کاندیدا رایزنی‌های با شورای ائتلاف داشتند تا به عنوان سه عضو جدید به لیست شورای ائتلاف اضافه شوند که گفته می‌شود تاکنون درباره دو نفر آنها تصمیم نهایی گرفته شده است. لیست 16 نفره شورای ائتلاف که 13 نفر آن مشخص است اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد.

در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، 16 نماینده دیگر تهران مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان