Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-05@23:56:01 GMT

مهر علیزاده: اقتصاد و معیشت دچار سیاست زدگی شده است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۵۵۴۳

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: راه حل مسائلی که مطرح می شود را مردم می دانند، امروز اقتصاد و معیشت هم دچار فضای سیاست زدگی شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  مهر علیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز (شنبه، ۲۲ خرداد) در سومین و آخرین مناظره انتخاباتی در پاسخ به سوال مشترک "راهکار شما در مقابله با تورم، عدالت، رکورد، مقابله با فساد، یارانه‌ها و اشتغال چیست؟ " گفت: پنج برابر کردن یارانه های نقدی و واکسیناسیون کامل تا پیش از پایان سال از جمله برنامه های دولت زندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهر علیزاده با بیان اینکه مردم عدم صداقت را در گفتار و رفتار مدیران احساس می کنند، ادامه داد: کاری شده که مرجعیت رسانه از تهران به لندن انتقال پیدا کرده است.

او اعلام کرد: امروز صدا و سیما حتی نماینده اقلیتِ اقلیت هم نیست، بینش ها و روش ها باید عوض شود و نگاه ارباب رعیتی باید از بین برود.

او گفت: راه حل مسائلی که مطرح می شود را مردم می دانند. راه حل مشکلات اشکنه خوردن و لنگ پوشیدن نیست.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: مردم صداقت و شفافیت می خواهند، اگر کرونا خطرناک است، خوزستان که شرایط سختی دارد، چرا آقای رئیسی آنجا تبلیغات می کنند و هزاران نفر را جمع می کنند.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

نقد به اظهارات مطرح شده نامزدها در مناظره؛   مهر علیزاده گفت: اهل سنت را بی دلیل از مدیریت در کشور بازداشته ایم.

او افزود: بحران های امروز بحران معیشت، محیط زیست و در نهایت بحران اعتماد است.

او با بیان اینکه جوانان نخبه به جای نشستن بر روی صندلی مدیریت روی صندلی هواپیما نشسته و کشور را رها می کنند، افزود: برای همه حاشیه نشین های شرق و غرب کشور برنامه داریم.

این کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اعلام اینکه اهل سنت را بی دلیل از مدیریت در کشور بازداشته ایم، افزود: در دولت زندگی به دنبال جبران تبعیض به اهل سنت هستم.

او گفت: به اقای زاکانی می گوییم به افزایش تحریم ها توسط ترامپ هم توجه کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مهر علیزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، قانون تأمین مالی تولید و زیرساخت‌ها که هفته گذشته به تأیید شورای نگهبان رسیده بود، برای اجرا به دولت ابلاغ شد.

این قانون مشتمل بر ۶ فصل تعاریف‌، توسعه نظام مالی و سنجش اعتبار و ضمانت‌، تسهیل تأمین مالی از طریق مؤسسات اعتباری، تسهیل تأمین مالی از طریق بازار سرمایه، تسهیل تأمین مالی خارجی و صدور بسته‌های سرمایه گذاری بدون نام و تأمین مالی از طریق مشارکت و مولد سازی دارایی است.

بر اساس این قانون به منظور توسعه و ترویج الگوهای تأمین مالی، هم‌افزایی نهاده‌ها و روش‌های تأمین مالی، تقویت نظارت یکپارچه در تأمین مالی، توسعه دامنه وثایق و تضامین و تقویت نظام سنجش اعتبار «شورای ملی تأمین مالی» به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی تشکیل می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی و یک نفر از بین اعضای کمیسیون اقتصادی و یک نفر از بین اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات به انتخاب مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر دیگر اعضای این شورا هستند.

کد خبر 6096166 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ 
  • دورۀ دوم علیه دشمنانم تلافی می‌کنم- ترامپ
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار