Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر با معرفی برگزیدگان بخش‌های رقابتی صحنه‌ای، کودک و نوجوان و بخش نمایشنامه‌نویسی پایان یافت.

دبیر جشنواره شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در بخش صحنه‌ای هیأت داوران بدون اولویت معرفی جوایز این بخش شامل دیپلم افتخار، تندیس و جایزه نقدی را به آرش فلاحت‌پیشه از تهران برای نمایش «پنهان خانه پنج در» و کیانوش ایازی از تهران برای نمایش «زیپ» اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیام وقارکاشانی گفت: در بخش کودک و نوجوان با رأی هیأت داوران، دیپلم افتخار، تندیس و جایزه نقدی به فرزاد لباسی از همدان برای نمایش «موش کجا گربه کجا»، وحید نفر از تهران برای نمایش «آرزوهای یک موش کور» و رامین کهن از تهران برای نمایش «موش تا موش» تعلق گرفت و هیأت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی را به عمادالدین رجبلو برای نمایش دشمن خدا از گرگان اعطا کرد.

وی افزود: در بخش متون نمایشی و نمایشنامه‌نویسی بر اساس رأی داوران، نمایشنامه «پانزده متر و نیم» نوشته عباس چهل‌تنان از شیراز، راضیه نوشته شهرام احمدزاده از تهران و نمایشنامه «اتفاق» به نویسندگی محمدصادق خیمه‌کبود از کاشان به عنوان نمایشنامه برگزیده انتخاب و به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

دبیر جشنواره شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان تصریح کرد: داوری این دوره از جشنواره در بخش متون نمایشی بر عهده ایوب آقانی، محسن خسروی و مهدی صفاری نژاد و داوران بخش کودک و نوجوان فردوس حاجیان، لیلی رشیدی و فرناز ماجدی و هیئت داوران بخش صحنه ای، حسین پاکدل، گلاب آدینه و سعید خسروی بودند.

به گزارش ایسنا، شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان، با حضورسعید ابریشمی‌راد شهردار کاشان، محمدحسین واحدیان رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، میثم نمکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها تئاتر شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان تهران برای نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «بیرون‌پشتِ‌در» به نویسندگی محمد ‌رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، از ۲۴ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ ساعت ۱۸ در سالن قشقایی تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

سجاد میر، بازیگر نمایش «آنتیگونه» و ناهید عساکره، بازیگر نمایش «صد در صد مرده» که هر ۲ اجرا از نمایش‌های موفق سال ۱۴۰۲ بودند، در این پروژه به‌عنوان ۲ بازیگر نقش اصلی به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین سعید ‌گیلاسی، فربد ‌صدیقی، علیرضا ‌دماوندی و مهدی ‌حبیبی بازیگران مکمل این اثر نمایشی هستند.

سجاد افشاریان تهیه‌کننده این نمایش نزدیک به یک دهه است که با ایجاد کمپانی تئاتر جوانان، نسل جوان تئاتر ایران را حمایت می‌کند.

این پروژه پنجمین همکاری‌ پرهام خاکزاد با افشاریان در حوزه تئاتر است.

علی ‌مشکین ‌مقدم، عرفان ‌بیگی گروه کارگردانی، فرشاد ‌نصیری طراح نور، آروین ‌فلاح آهنگساز، کارگاه هیولاسازی صحنه و لباس، نسترن حسنی دستیار صحنه و لباس، رضا حسینی مربی حرکات شعبده، سهیل ‌فلاح، علیرضا ‌قاسمی تیزر و موشن‌گرافی، سهیل ‌فلاح طراح گرافیک و پوستر، سجاد ‌تیموری لوگوتایپ، امیر ‌قالیچی-تئاتربازها روابط عمومی، امیرحسین ‌میرزائی مدیر تبلیغات، علیرضا ‌قاسمی تصویربردار، امیرحسین ‌میرزائی عکاس و علی ‌کیهانی مشاور رسانه‌ای عواملی هستند که خاکزاد را در «بیرون‌پشتِ‌در» همراهی می‌کنند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی هم‌اکنون می‌توانند از سامانه تیوال و گیشه تئاتر اقدام کنند.

کد خبر 6096256

دیگر خبرها

  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی
  • اهمیت توجه به «مخاطب مردمی» در تئاتر رضوی/ ماجرای علاقه به فوتبال
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • تور سراسری تصویر ایران آغاز شد
  • تکلیف جایزه بزرگ جشنواره شهرنما چه شد؟
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد