Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان وزیر راه و شهرسازی گفت: با تلاش و پیگیری های مداوم متعهد هستیم رینگ حلقه حفاظتی اصفهان را در یک بازه زمانی فشرده احداث کنیم.

محمد اسلامی، امروز (شنبه_ ۲۲ خرداد) در آئین بهره برداری از مجموعه پل ها و تقاطع چهار سطحی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در اصفهان، اظهار کرد: سه بار برای افتتاح این پروژه وعده کرده بودیم که سرانجام امروز این مهم محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشور روزهای بسیار سختی را طی کرده است و اگر از ابعاد هر کاری مطلع نباشیم قضاوت درباره آن سخت است. در شرایطی که در جنگ اقتصادی هستیم و کشور در مسیری قرار گرفته، مسیرهای مالی آن بسته است و افتتاح پروژه های توسعه ای مصداق باور و اراده دستگاه ها است.

وی افزود: ساخت و سازها باید بر اساس ضوابط ساخته شود و امکانات عادلانه توزیع شود. بحث حمل و نقل و جریان ترافیک با استفاده از ظرفیت هایی که بتواند ترافیک را روان کند از اهمیت برخوردار است و رینگ حفاظتی  را برای اصفهان بزرگ در نظر گرفته ایم و در یک زمان بندی فشرده افتتاح آن محقق خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: افتتاح کنار گذر شرق در اصفهان مسیرهای شمال به جنوب را بسیار نزدیک تر می کند و حرکت ترانزیتی را روان تر خواهد کرد. 

در پایان این آیین تفاهم نامه مشارکت دولت جمهوری اسلامی ایران و شهرداری اصفهان در احداث حلقه حفاظتی شهر اصفهان به امضا رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استانی اقتصادی وزير راه و شهرسازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۶۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۳ روستای محروم خراسان رضوی از آب پایدار برخوردار شدند

به گزارش قدس خراسان، حسین امامی اظهار کرد: طرح‌های آبرسانی خراسان رضوی ویژه محرومیت زدایی در قالب جهاد آبرسانی به ۱۲۱ روستا از دی ماه ۱۴۰۰ با اعتبار پنج هزار و ۷۵۵ میلیارد ریال و جمعیت ۱۰۶ هزار و ۴۵۰ نفر با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) منعقد شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی اضافه کرد: هم اینک این طرح‌ها از پیشرفت فیزیکی ۷۳ درصدی برخوردار است و تاکنون ۴۳ روستا از آب پایدار برخوردار شده‌اند.

وی گفت: اجرای خط انتقال به طول ۲۶۶ کیلومتر، اجرای شبکه توزیع به طول ۱۸۱ کیلومتر، احداث مخازن به حجم ۱۰ هزار و ۳۶۰ متر مکعب و حفر ۳۱ حلقه چاه ماشینی و دستی از اقدامات انجام شده است.

به گفته امامی، راه اندازی سه هزار و ۴۱۴ فقره انشعابات خانگی، احداث حوضچه‌های خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع به تعداد ۴۸۵ باب، ۱۷ مورد حصارکشی و ایجاد ۱۴ باب اتاقک پمپاژ و کلرزنی از دیگر فعالیت‌های انجام شده در این زمینه است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی افزود: امیدواریم روستاهای استان خراسان رضوی با تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اقدام رفع تنش، از وضعیت پایدار آبی در سال جدید برخوردار شوند.

وی بیان کرد: برای تأمین پایدار آب شرب در سال جاری نیز پروژه‌هایی نظیر حفر، تجهیز، جابجایی و احیای ۴۴۷ حلقه چاه، اجرا و بازسازی ۹۱۱ کیلومتر خط انتقال، ساخت مخزن ذخیره به ظرفیت ۱۱۹ هزار و ۳۲۰ متر مکعب و احداث و بازسازی ۱۴ ایستگاه پمپاژ با پیشرفت فیزیکی ۳۰ تا ۶۵ درصد در دست اجرا است.

امامی افزود: برای تکمیل این طرح‌ها ۱۳ هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۴۳ روستای محروم خراسان رضوی از آب پایدار برخوردار شدند
  • عکس | اطلاعیه جدید سامانه تجارت
  • احداث مسیرهای پل ولایت و پل ششم در مراحل پایانی
  • مصوبات شورای ترافیک شهرستان هرسین لازم الاجرا و الزام آور است
  • تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • اطلاعیه جدید سامانه تجارت/ تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • احداث زیرگذر بزرگراه شهید چمران تا پایان سال ۱۴۰۳
  • تخمین بازه زمانی پروسه طلاق در نبود شوهر با مشاوره حقوقی
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده