Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عباس دانایی غروب شنبه در جلسه ستاد انتخابات با حضور رؤسای دفاتر نظارت و بازرسی انتخابات و ارتباط ویدئو کنفرانسی فرمانداران شهرستان‌های استان به میزبانی سالن جلسات کوثر استانداری سمنان ضمن بیان اینکه از ۶۲۵ داوطلب شورای اسلامی شهر در استان، ۷۲ نفر انصراف داده و ۶۵ نفر نیز تأیید صلاحیت نشدند، ابراز داشت: در مجموع صلاحیت بالغ‌بر ۹۰ درصد داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر در استان مورد تأیید قرارگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه در بحث انتخابات شورای اسلامی روستا، از مجموع دو هزار و ۲۴۹ نفر داوطلب، ۱۰۳ نفر انصراف دادند، افزود: صلاحیت بیش از ۹۶ درصد داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستاها در استان نیز به تأیید رسیده است.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استان سمنان بابیان اینکه یک شعبه رأی در دامغان اضافه‌شده است، ابراز داشت: تعداد شعب اخذ رأی از ۷۸۷ شعبه به ۷۸۹ شعبه افزایش پیداکرده است.

دانایی بابیان اینکه ملزومات به تعداد کافی در اختیار فرمانداری‌ها قرارگرفته است، تصریح کرد: فرمانداران می‌بایست بازنگری داشته باشند تا درصورتی که نقصی وجود دارد، طی روزهای آتی برطرف و همچنین پروتکل‌های بهداشتی نیز رعایت شود.

وی بابیان اینکه در حال حاضر تعداد نامزدهای ریاست جمهوری هفت نفر هستند و نامزدها می‌توانند به ازای هر دو شعبه اخذ رأی، یک نماینده داشته باشند، افزود: تاکنون شش نفر از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، مسئولان ستادهای انتخاباتی خود را به استان معرفی کردند.

کد خبر 5233229

منبع: مهر

کلیدواژه: عباس دانایی انتخابات 1400 استانداری سمنان انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه مشارکت مردم در انتخابات بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه انتخابات ریاست جمهوری اردبیل انتخابات شورای شهر و روستا سعید جلیلی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۶۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، ابوطالب شفقت در مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های راه یافته به دور دوم حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی که امروز ششم اردیبهشت ماه در صدا و سیمای لرستان برگزارشد، گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری یک حماسه دیگر در استان فراهم شده است که امیدواریم با پای کار بودن صدا و سیمای استان و معرفی نامزد‌ها از این شبکه، حضوری پرشورتر از قبل را در انتخابات ٢١ اردیبهشت ماه رقم بزنیم.

وی افزود: در مراسم قرعه کشی امروز، جایگاه نمایندگان در مناظرات و اولویت بندی سوال‌ها از آنها مشخص شد که یقیناً عدالت در مناظرات مهمترین هدف برای انتخاب نماینده اصلح مردم خواهد بود.

استاندار در این مراسم دو پیشنهاد ویژه هم داشت؛ راه اندازی شبکه ملی روستا و اینکه نامزد‌ها و منتخبان مجلس دوازدهم می‌توانند پیشنهادات خود را برای آبادانی استان ارائه کنند.

مدیرکل صدا و سیمای لرستان هم در این مراسم از آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اوایل هفته آینده در استان خبرداد.

علیرضا شیروی افزود: در دور اول انتخابات از ۲۰۰ کانال انتخاباتی کشور، هفت کانال سهم لرستان بود.

وی اظهارداشت: در دور اول انتخابات در هفت حوزه انتخابیه در مجموع ۴۷ مناظره به مدت سه هزار و ۳۰۰ دقیقه پخش شد.

به گفته مدیرکل صدا و سیمای استان لرستان، در دور دوم نیز به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد و سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای نیز بین نامزد‌های این دوره برگزار که اوایل هفته آینده ضبط آنها آغاز می‌شود.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ماه در حوزه خرم آباد و چگنی برگزار خواهد شد.

وی سی مراسم ضمیمه می شود...

دیگر خبرها

  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دلیل انصراف نامزد‌های جایزه قلم آمریکا چه بود؟
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای