Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@05:48:42 GMT

۳ کودک فلسطینی دیگر توسط ارتش صهیونیستی بازداشت شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۷۳۵۵

۳ کودک فلسطینی دیگر توسط ارتش صهیونیستی بازداشت شدند

رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات خود علیه ملت فلسطین سه کودک فلسطینی ساکن بیت لحم را دستگیر کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند نظامیان اشغالگر صهیونیست شامگاه امروز شنبه  سه کودک فلسطینی را  که در یک زمین بازی در اردوگاه عایده در بیت لحم حضور داشتند، بازداشت کردند و با خود به نقطه نامعلومی بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر جنبش جهاد اسلامی هم دقایقی پیش با صدور بیانیه ای اقدام نظامیان صهیونیست در هدف قرار دادن خانم ابتسام کعابنه آزاده فلسطینی از اهالی اریحا را محکوم کرد.

در بیانیه مطبوعاتی این گروه مبارز فلسطینی آمده است : رژیم صهیونیستی همچنان درحال ارتکاب شنیع ترین جنایات علیه ملت فلسطین در کرانه باختری و قدس اشغالی است.

جان و حقوق ملت فلسطین از نگاه نظامیان تا بن دندان مسلح صهیونیست هیچ ارزش و بهایی ندارند و در همین چارچوب کودکان ، جوانان ، زنان و سالخوردگان را با خونسردی کامل اعدام می کنند.

اعدام ابتسام کعابنه اسیر سابق فلسطینی در نزدیکی پست ایست و بازرسی قلندیا در شال قدس اشغالی هم یکی دیگر از جنایاتی است که به کارنامه این رژیم اضافه می‌شود ، پیش از این هم شاهد جنایت صهیونیستها در جنین بودیم در حالی که لیست جنایات صهیونیست‌ها دیگر قابل شمارش نیستند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است : ما در جنبش جهاد اسلامی فلسطینی تاکید می‌کنیم این جنایت بیانگر شنیع ترین انواع تروریسم و تجاوزگری است که رژیم اسرائیل در حق ملت فلسطین مرتکب می‌شود.

این جنایت اهمیت همبستگی ملت فلسطین با یکدیگر و همسوی ظرفیت هایش برای مقابله دشمن صهیونیستی را نشان می‌دهد.

همچنین هر نوع سکوت در مقابل چنین جنایتی لکه ننگی بر پیشانی هیئت ها بین المللی ، کشورها و سازمان‌های مختلفی است که داعیه توجه به حقوق بشر دارند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پایان شهادت این بانوی فلسطینی را به خانواده وی و اهالی اریحا تسلیت گفت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ملت فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۷۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که نیروهای لبنانی بار دیگر مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را با سلاح های مناسب هدف قرار دادند.

در این گزارش آمده است: نیروهای مقاومت اسلامی لبنان موفق شدند یک ساختمان را که نظامیان صهیونیست در منطقه اشغالی آویویم در آن پنهان شده بودند هدف قرار دهند.

در همین راستا نیروهای فلسطینی اعلام کردند که با شلیک چند خمپاره محل تجمع نظامیان صهیونیست و جنگ افزارهای آنها را هدف قرار دادند. این عملیات نیروهای فلسطینی در محورهای جحرالدیک و نتساریم به صورت موفقیت آمیزی انجام شد.

این در حالی است که جنگنده های رژیم صهیونیستی علاوه بر بمباران بخش های مختلف نوار غزه بار دیگر جنوب لبنان را نیز هدف قرار دادند. خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد که جنگنده های رژیم صهیونیستی اطراف منطقه الخیام در جنوب لبنان را بمباران کردند.

علاوه بر آن، منطقه کفرکلا واقع در جنوب لبنان نیز طی بامداد امروز شاهد یک حمله هوایی از سوی جنگنده های متجاوز صهیونیستی بود. روز گذشته رسانه‌های خبری گزارش دادند که بیش از ۳۰ موشک از سمت جنوب لبنان به سمت منطقه‌های اشغالی اصبع الجلیل و الجلیل علیا شلیک شد.

همچنین صدای آژیر خطر در منطقه‌های اشغالی کریات شمونه و اطراف آن در اصبع الجلیل به صدا درآمد.

خبرنگار شبکه المیادین مستقر در جنوب لبنان نیز گزارش داد که حین این حمله موشکی گسترده، سامانه موشکی گنبد آهنین در منطقه اشغالی اصبع الجلیل فعال شد اما نتوانست اکثر موشک های شلیک شده از سمت لبنان را رهگیری کند و این موشک ها به اهداف مورد نظر خود اصابت کردند.

کد خبر 6092705

دیگر خبرها

  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی