Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@03:42:11 GMT

ایده‌های نوین جوانان اردبیلی حمایت می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۸۲۹۰

ایده‌های نوین جوانان اردبیلی حمایت می‌شود

به گزارش ایرنا ، سلیم پناهی روز یکشنبه در جلسه شورای پذیرش و سرمایه‌گذاری مرکز نوآوری و شتاب‌دهی جهاد دانشگاهی استان اردبیل اظهارکرد: ۲۰۰ مترمربع فضای فیزیکی این مرکز با امکانات و تجهیزاتی در راستای حمایت از ایده‌، خلاقیت‌ و نوآوری جوانان در بحث کسب و کار و اشتغال جوانان فراهم شده است.

وی اضافه کرد: صاحبان ایده‌های کاربردی می‌توانند با مراجعه به آدرسhttps://survey.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

porsline.ir/s/VKsk۳۷s/ ایده‌های خود را ثبت و یا با دریافت فرم اولیه از آدرس http://impard.acecr.ac.ir/fa/download/category/۸۳/  نسبت به ارائه حضوری ایده‌های خود اقدام کنند.

وی افزود: دسترسی به فضای کاری پویا شامل محل استقرار گروه، زیرساخت‌های آزمایشگاهی و شبکه ارتباطی با پژوهشگران و صنعتگران از جمله امکانات ارائه شده در این مراکز است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل هم در این جلسه گفت: مرکز نوآوری و شتاب‌دهی با حمایت از رویدادهای کارآفرینی، فرهنگ کار و تلاش را بین دانشجویان و جوانان توسعه می‌دهد.

مهران اوچی اردبیلی افزود: این مرکز با هدف آشنا کردن علاقه‌مندان با فرصت‌ کسب و کارهای موجود در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان در زمینه گیاهان دارویی و گردشگری فعالیت می‌کند.

وی گفت: جهاد دانشگاهی تلاش دارد عملکرد فناورانه مناسبی با توجه به ظرفیت‌های استان توسط نسل جوان به منصه ظهور برسد و بتواند به توسعه همه‌جانبه استان کمک کند.

او مراکز نوآوری را بخش مهم و بنیادین هدایت و شکل‌دهی توانمندی علمی نیروی انسانی تحصیل کرده به سوی ایده‌های نوآورانه دانست و اظهارکرد: این مراکز با حمایت معاونت علمی و فناوری، شکل‌گیری کسب و کارهای نوپا و حرکت به سوی پی‌ریزی اقتصادی مبتنی بر دانش، نوآوری و فناوری را دنبال می‌کنند.

اوچی اردبیلی از برگزاری ۱۵ رویداد و کارگاه آموزشی با هدف معرفی و ترویج فعالیت‌های تیمی و فناورانه توسط مرکز نوآوری و شتاب‌دهی استان خبرداد و اضافه کرد: در این برنامه‌های آموزشی که با حضور ۲۰ نفر مدرس مجرب برگزار شده ، ۵۲۲ نفر شرکت کرده‌اند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل هم گفت: مرکز نوآوری و شتابدهی اردبیل برای حمایت از ایده‌های جوانان و بر اساس تفاهم‌نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و وزارت ورزش و جوانان راه‌اندازی شده است.

وحید فروهر با بیان اینکه همکاری‌های جهاد دانشگاهی و اداره کل ورزش و جوانان نتایج مثبت و مؤثری در استان داشته است، افزود: در سایه تلاش‌های چشمگیر جهاد دانشگاهی، اردبیل یکی از استان‌های موفق و پیشرو در اجرای طرح ملی سرباز ماهر بوده است که این، همکاری مناسب این دو نهاد را نشان می‌دهد.

برچسب‌ها سازمان جهاد دانشگاهی شرکت دانش بنیان اشتغال زایی وزارت ورزش و جوانان اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان جهاد دانشگاهی شرکت دانش بنیان اشتغال زایی سازمان جهاد دانشگاهی شرکت دانش بنیان اشتغال زایی وزارت ورزش و جوانان اردبیل جهاد دانشگاهی ورزش و جوانان مرکز نوآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حسن محمدی ادیب در اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها که با حضور مسئولان و شرکت‌کنندگان ملی و بین‌المللی در محل سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد به اهمیت موزه‌ها اشاره کرد و گفت: موزه‌ها یکی از هویت‌شناسی جامعه ما است که می‌تواند در تقویت این حوزه بسیار مؤثر باشد.
وی افزود: موزه‌داری در ایران و به‌ویژه در استان اردبیل تاریخی طولانی دارد و اولین موزه کشور را می‌توان به دوره صفویه و تالار چینی‌خانه مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی مربوط دانست.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل اضافه کرد: با این پشتوانه برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در استان فرصتی مغتنم برای بازیابی جایگاه اصلی موزه‌ها و توجه بیشتر به این نهادها است.

دیگر خبرها

  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • ضرورت حمایت از هم‌افزایی مراکز نوآوری برای ایجاد «مراکز هم‌آفرینی»
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • بزرگترین گردهمایی صنایع خلاق ایران در رویداد مانوین
  • راهیابی ۱۰ ایده و طرح صنایع پایین‌دستی مس سرچشمه به مرحله سرمایه‌گذاری