Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد دکتر مهرعلیزاده از لیست شورای شهر تهران و استان‌های جبهه اصلاحات در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا حمایت کرد.

به گزارش برنا، ستاد دکتر محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شنبه شب در بیانیه ای حمایت خود را از لیست شورای شهر تهران و استان‌های جبهه اصلاحات در انتخابات شورای اسلامی حمایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: با رونمایی از فهرست نهایی جبهه اصلاحات در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران،  عملا فعالیت های انتخاباتی شورای اسلامی نیز آغاز گشت.

بدینوسیله معرفی کاندیداهای شورای اسلامی را به فال نیک می‌گیریم و رفتاری مسئولانه در حوزه افزایش مشارکت عمومی و تقویت مدیریت شهری می‌دانیم.

ستاد انتخاباتی مهندس محسن مهرعلیزاده حمایت خود را از لیست واحد جبهه اصلاحات در تهران و مراکز استان‌ها و سایر شهرستانها اعلام می‌نماید و از همه همراهان می‌خواهد حتما روز جمعه ۲۸ خرداد در کنار رای به کاندیدای مورد نظر به لیست کامل اصلاح طلبان رای دهند

جا دارد در اینجا خطاب به همکاران مسئولیت شناس خود در نهاد اجماع ساز یادآور شویم که با وجود تفاوت‌های شکلی و ظاهری، انتخابات  شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری به هم تنیده شده است.
توجه مردم به رای دادن به لیست شوراها و عدم سفارش به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری تناقضی است که هدف اولیه را نیز با عدم توفیق همراه خواهد نمود

چه خوب است که در طی مدت باقی مانده با تحلیل شرایط و میانجیگری مسئولیت شناسانه نگذارند که صحنه آرایی خطرناک جریان تمامیت خواه برای یکدست کردن همه ارکان حاکمیت محقق گردد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری شورای شهر تهران شورای اسلامی شورای اسلامی شهر اصلاح طلبان انتخابات ریاست جمهوری شرکت در انتخابات محسن مهر علیزاده انتخابات شورای اسلامی شهر تهران لیست جبهه اصلاحات انتخابات شورای اسلامی جبهه اصلاحات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد

تابناک _ فهرست نهایی کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

کاندیداهای مورد حمایت «جبهه انقلاب» مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

 

 

پیش از این نیز فهرست کاندیداهای این تشکل سیاسی اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد