Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا کریمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: شناسنامه افرادی که درخواست خود را تا ۱۸ ماه جاری به ثبت‌احوال چهارمحال و بختیاری و یا یکی از دفاتر پیشخوان استان داده‌اند، پیش از برگزاری انتخابات صادر می‌شود.
وی افزود: صدور شناسنامه برای درخواست‌های پس از ۱۸ خردادماه، به بعد از برگزاری انتخابات موکول خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریمی تصریح کرد: روز جمعه ۲۸ خردادماه جاری، همزمان با برگزاری انتخابات، تمامی ادارات ثبت‌احوال و دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با اداره‌کل ثبت‌احوال چهارمحال و بختیاری دایر است.
به گزارش ایرنا، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شناسنامه ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مدیرکل ثبت احوال چهار محال و بختیاری چهارمحال وبختیاری دفاتر پیشخوان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شناسنامه ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ شناسنامه ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر چهارمحال وبختیاری دفاتر پیشخوان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: شاخص سرانه آموزشی استان به‌علت پراکندگی دانش‌آموزان نیازمند بازبینی است.
وی افزود: به‌خاطر بافت اقلیمی گاهی ناچار هستیم.

دیگر خبرها

  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • چهارمحال و بختیاری ۳۰ محصول صادرات‌محور دارد
  • وجود ۳۰ محصول صادرات محور در چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر