Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@20:18:30 GMT

فریبا: استقلال آرامش می‌خواهد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۸۴۱۶

فریبا: استقلال آرامش می‌خواهد

به گزارش ایرنا، «بهتاش فریبا» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: هواداران استقلال انتظار دارند تیم محبوبشان موفق باشد و باید در این راه همه کمک کنند و کاری کنند تا تیم در مسیر موفقیت، به دور از حاشیه باشد.

وی خاطرنشان کرد: اینکه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به صورت دسته‌جمعی استعفا دادند، اتفاق خوبی نبود و باعث ایجاد حاشیه شد هر چند در این باره باید اطلاع رسانی شود و به طور کامل تمام اتفاقات را شرح دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریبا تصریح کرد: استقلال در لیگ برتر بازی دارد، در جام حذفی باید به مصاف رقبا برود و در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف رقبای خود رفته است؛ تمامی این شرایط باید لحاظ شود.

وی تاکید کرد: استعفای هیات مدیره باشگاه استقلال در روند تیم نیز تاثیر می‌گذارد و من به عنوان عضوی از خانواده استقلال اعتقاد دارم نباید آسیبی به تیم وارد شود.

مربی اسبق استقلال اعلام کرد: استقلال بازیکنان خوبی دارد هر کدام از این بازیکنان در ایران از بهترین‌ها هستند و کیفیت فنی بالایی دارند. یکی از کمبودهای استقلال نداشتن بازیکن وینگر است که درباره‌اش حرف زده‌ام.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: برای تیم ملی در بازی‌های انتخابی جام جهانی آرزوی موفقیت دارم، تیم ملی مسابقات حساسی را در پیش دارد و باید به مرحله بعدی صعود کند. رفتن به جام جهانی باعث خواهد شد در بزرگ‌ترین جشنواره فوتبال جهان حضور داشته باشد و همه دوست دارند این اتفاق رخ داده و بتوانیم از سد رقبای خود همچون عراق بگذریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال باشگاه استقلال لیگ برتر جام حذفی لیگ قهرمانان آسیا استقلال باشگاه استقلال بهتاش فریبا جام حذفی لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت شغلی کارگران سبب آرامش جامعه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا دشتی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز بسیج کارگران و کارخانجات که با حضور مسئولان استانی و کارگران در جزیره صدرا برگزار شد اظهار کرد: اسلام نگاه بسیار ویژه ای نسبت به قشر کارگر دارد زیرا این قشر تأثیرگذار باعث پیشرفت جامعه در عرصه‌های مختلف می‌شود.

جانشین فرماندهی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر با بیان اینکه دشمنان با آوردن تحریم سعی در ناامید کردن جامعه نسبت به آینده دارند، تصریح کرد: علیرغم تحریم‌های مختلف دشمنان کشور توانسته است در زمینه‌های متعددی همچون هسته‌ای، پزشکی، تکنولوژی، عمران، کشتی سازی، صنایع دفاعی و نظامی و غیره، دست‌آوردهای بسیاری داشته باشد.

وی با بیان اینکه امنیت شغلی کارگران نقش مهمی در آرامش و رفاه جامعه دارد گفت: شایسته است مسئولان ذیربط نسبت به بیمه کارگران، ایمنی کار و افزایش مهارت کارگران اهتمامی بسیار ویژه داشته باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه کارفرمایان باید مزایای کارگران را رعایت کنند اظهار داشت: شایسته است تمامی دستگاه‌های استان نسبت به توجه به مزایای کارگران اهتمام ویژه‌ای داشته باشند زیرا در غیر این صورت اسامی آنها را اعلام خواهیم کرد.

مصدق کشاورزی در پایان اذعان کرد: اکثریت جامعه را قشر کارگر پوشش می‌دهد و رفاه این قشر به معنای رفاه اکثریت جامعه است.

در پایان این مراسم از کارگران نمونه شرکت صدرا با اهدای هدیه و لوحی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6091452

دیگر خبرها

  • امنیت شغلی کارگران سبب آرامش جامعه می‌شود
  • اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید بخوانید
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • دمنوش‌هایی برای آرامش اعصاب
  • دمنوش هایی برای آرامش اعصاب
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش تیم کشتی در المپیک کمک کنند
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • کنکور سراسری ۱۴۰۳ با آرامش برگزار شد