Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، تنها ۵ روز دیگر تا انتخابات ۲۸ خرداد ماه باقی مانده، ۵ روز پر هیاهو که نامزد‌ها همگی در تلاش هستند تا با ارائه برنامه‌های خود نظر و اعتماد مردم را جلب کنند.

این روز‌ها شهر چهره تازه‌ای به خود گرفته است و هر کاندیدا روش خاصی را برای تبلیغات انتخاب کرده و تبلیغات از فضای مجازی به فضای حقیقی آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده‌های انتخاباتی

رصد انتخاباتی داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا نشان می‌دهد که این داوطلبان سخت مشغول تبلیغات انتخاباتی هستند و برای پیروزی در انتخابات از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

برخی کاندیدا‌ها با صرف هزینه گزاف برای تبلیغات به فکر شیرین کردن کام مردم هستند و برخی نیزبا شعار‌های ناباورانه و دور از انتظار هنوز نیامده وعده‌های ناممکن به مردم می‌دهند.

طبق شنیده ها، یکی از بانوان داوطلب حضور در شورای اسلامی شهرسنندج به اقشار کارگر جامعه قول ایجاد اشتغال داده و بر توجه به رعایت حق و حقوق آن‌ها تأکید کرده است.

ثبت ۱۵ تذکر انتخاباتی به نامزد‌ها

ملکی رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان کردستان از کاندیدا‌ها خواست تا تمام مصوبات مربوط به تبلیغات شورا‌های اسلامی شهر و روستا را رعایت کنند.

او با تاکید بر شور انتخاباتی و شرایط حضور باشکوه در حوز‌ها انتخاباتی افزود: تخلفات انتخاباتی از سوی نامزد‌های شورای شهر و روستا به صورت ویژه در دستور کار هیئت بازرسی انتخابات استان قرار دارد.

ملکی با بیان اینکه تخلفات صورت گرفته در شهر‌های استان توسط هیئت‌های بازرسی رصد و سپس در سامانه مورد نظر بارگذاری می‌شود افزود:تاکنون ۱۵ مورد تذکر انتخاباتی در استان به ثبت رسیده که این موارد به صورت قانونی رصد و برخود لازم انجام خواهد شد.

او افزود: هزارو ۵۹۵ بازرس، سربازرس و بازرس ویژه مسئولیت برگزاری انتخابات سالم و قانون‌مند را ۲۸ خرداد ماه جاری برعهده دارند.

ثبت نام هزارو ۴۷ نفر در شورای شهر

مراد جعفری دبیر ستاد انتخابات استان کردستان گفت: باتوجه به وجود شرایط کرونایی خوشبختانه استقبال خوبی از ثبت نام در شورای شهر و روستا در استان کردستان به عمل آمد به گونه‌ای که در زمان مقرربرای ثبت نام شورای شهر هزارو ۴۷ نفر ثبت نام نهایی انجام دادند.

جعفری با بیان اینکه ۴۱ هیئت اجرایی در ۱۰ فرمانداری و ۲۱ بخشداری در زمان تعیین شده برای ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورا‌های شهر و روستا تشکیل شد، گفت: همچنین در نوروز امسال نیز نزدیک به ۷ هزارو ۲۳۰ نفر در شورای اسلامی روستا‌ها ثبت نام کردند.

دبیر ستاد انتخابات استان کردستان یادآور شد: در بازه زمانی ثبت نام شورها، تعداد کاندید‌ها در ۳۲ شهر استان و در بیش از هزارو ۳۰۰ روستای واجد شرایط استان به حد نصاب رسید.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400 انتخابات استان استان کردستان شهر و روستا شورای شهر ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند

ایسنا/خراسان رضوی رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان رضوی گفت: در حوزه انتخابیه مشهد و کلات در دور دوم حدودا ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای داریم.

محمدکمال سرویها صبح امروز ششم اردیبهشت در حاشیه ضبط مناظره دو نامزد انتخابات مرحله دوم مشهد در صداوسیما و در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مناظرات تلویزیونی یک فرصت بسیار ارزشمند برای مردم است تا بهتر با برنامه‌های نامزدها آشنا شوند.

وی با بیان اینکه همچنین این یک فرصت بسیار مغتنم برای نامزدهاست، افزود: اگر نامزدی بخواهد در کلانشهر مشهد تبلیغات شهری داشته باشد، باید بسیار هزینه کند. اما در مناظره تلویزیونی می‌تواند تجربیات و برنامه‌های خود را به راحتی با مردم در میان بگذارد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان رضوی تاکید کرد: بی‌شک اگر افرادی کارآمد به مجلس راه یابند، مشکلات مردم حل می‌شود. به همین منظور صداوسیما در انتخابات مجلس دوازدهم فرصت مناظره تلویزیونی را برای نخستین بار فراهم کرد و اکنون در مرحله دوم انتخابات چون تعداد نامزدها بسیار کمتر است و در مشهد تنها دو نامزد با یکدیگر رقابت می‌کنند، مناظرات تلویزیونی از کارآمدی بسیار بالایی برای شناساندن نامزدها به مردم برخوردار است.

سرویها در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص تعداد شعب اخذ رای مرحله دوم، گفت: در حوزه انتخابیه مشهد و کلات در این دور حدودا ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای داریم که تقریبا ۶۰۰ عدد کمتر از تعداد شعب مرحله اول انتخابات است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد