Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، محمد نوذری استاندار ایلام در هفتاد و سومین جلسه ستاد کرونای استان با اشاره به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ و افزایش ۱۵ درصدی شعب به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و جلوگیری از تجمعات ، گفت: دانشگاه علوم پزشکی با همراهی فرمانداران برنامه ریزی لازم را جهت نظارت ویژه در ایام تبلیغات و تدابیر روز انتخابات در شعب اندیشیده و هرجایی مشکلی پیش آمد در صورت لزوم به نمایندگان فرماندار و اعضای شعبه تذکر لازم را بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام، بیان کرد: رعایت دستورالعمل‌های کرونایی و جلوگیری از تجمعات ، اصلی‌ترین اموری هستند که در این ایام باید رعایت شوند.

او با بیان اینکه هدف اصلی ، تامین سلامت مردم و ایجاد مشارکت پرشور در انتخابات است ، اظهار کرد: همه بدنبال مشارکت پرشور و حداکثری هستیم اما نباید این تلاش باعث خدشه در سلامت مردم شود.

نوذری افزایش شعب ، حذف اثر انگشت و افزایش زمان برگزاری انتخابات از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب را از مجموعه تلاش‌های تاثیر گذار در برگزاری امر انتخابات و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی عنوان کرد.

آمادگی مجریان و ناظران بر فرآیند انتخابات در شهرستان چرداول

 کریمیان فرماندار شهرستان چرداول در نشست با معاون سیاسی ، بخشداران و کارشناس فناوری انتخابات ، گفت: مجریان و ناظران بر فرآیند انتخابات از آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد در شهرستان چرداول برخوردارند .

او در رابطه با برگزاری انتخاباتی پرشور ، مطرح کرد: هر چه همکاری و تعامل دستگاه‌های مختلف و هیات انتخابات با یکدیگر بیشتر باشد قطعا انتخاباتی موفق ، سالم و با ضریب امنیت بالاتری را شاهد خواهیم بود .

حضور در پای صندوق‌های رأی تاثیر بسزایی در پیشرفت کشور دارد

 غلامرضا ابدالی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: انتخابات یکی از مصادیق بارز مردم سالاری دینی است و حضور گسترده آحاد مردم با سلیقه‌های مختلف فکری در این پروسه ملی تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور است.

 ابدالی بیان کرد: انتخابات برای جمهوری اسلامی ایران و برای همه مردم یک مساله سرنوشت‌ساز است و حضور در پای صندوق‌های رأی ، تاثیر بسزایی در مسیر پیشرفت کشور و اقتدار ملی دارد.

او ادامه داد: دشمنان ملت ایران می‌خواهند تا با تبلیغات منفی مردم را از حضور در انتخابات دلسرد و مأیوس کنند ولی مردم ایران همواره به خوبی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

ابدالی بیان کرد: کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام برای نشان دادن همت و اراده خود در صیانت از اقتدار و وحدت ملی، حضور گسترده ای در انتخابات خواهند داشت.

او ضمن تقدیر و سپاس از حضور ملت شریف و آگاه ایران اسلامی در همه صحنه‌های سیاسی، بار دیگر مردم سربلند ایران را به حضور فراگیر در انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و خلق حماسه‌ای دیگر فرا خواند.

انتهای پیام / غ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 حضور پرشور مردم انتخابات شوراها برگزاری انتخابات شهرستان چرداول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه در بازدید از سخت‌افزار و نرم‌افزار برنامه‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات در صداوسیما، داشت: خوشبختانه برنامه‌های مناسبی برای معرفی نامزدها و برنامه‌های ایشان تدوین شده است که انتظار داریم نامزدها به بهترین وجه برای شور و نشاط انتخاباتی دور دوم از آن استفاده کنند.

وی خطاب به نامزدهای دور دوم حوزه خرم‌آباد و چگنی، اظهار کرد: وحدت عمومی برای تحقق برنامه‌های توسعه‌ای استان انتظاری است که از این عزیزان داریم.

استاندار لرستان همچنین با اعلام استقبال از برنامه‌های تمامی نامزدهای شرکت‌کننده در دور اول انتخابات استان، گفت: قطعاً نفراتی که در دور اول انتخابات حضور داشتند تماماً افرادی هستند که دغدغه استان را دارند و یقیناً برای رفع مشکلات آن برنامه‌هایی تدوین کرده‌اند.

شفقت، ادامه داد: همکاران ما در حوزه سیاسی و دستگاه‌های اجرایی آمادگی دارند که برنامه‌های نامزدهای انتخابات را دریافت و پس از دسته‌بندی برای استفاده در برنامه‌های توسعه‌ای استان در کمیسیون‌های تخصصی مطرح کنند.

وی ضمن تقدیر از زحمات مجموعه صداوسیمای لرستان در ایجاد نشاط انتخاباتی، تصریح کرد: در استان به‌عنوان یک استان دارای روستاهای فراوان و مولد این آمادگی وجود دارد که برای پشتیبانی از بخش تولید روستا یک شبکهٔ روستایی ایجاد کنیم.

استاندار لرستان خطاب به رئیس صداوسیمای لرستان عنوان کرد: انتظار داریم این موضوع در سطح سازمان مطرح شود چرا که ما آمادگی لازم را برای تولید محتوای این شبکه داریم.

کد خبر 6088803

دیگر خبرها

  • استفاده از برنامه‌های نامزدهای انتخابات در کمیسیون‌های تخصصی
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات