Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@10:40:28 GMT

استان زنجان وضعیت قرمز کرونایی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۸۷۲۱

استان زنجان وضعیت قرمز کرونایی ندارد

پرویز قزلباش در گفتگو با خبرنگار مهر از کاهش محسوس رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان زنجان انتقاد کرد و گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی و زدن ماسک در همه نقاط استان زنجان به شدت کاهش یافته است و این امر نگران کننده است.

وی با بیان اینکه طی دو روز گذشته فوتی‌های کرونا در استان زنجان به صفر رسیده است، اظهار کرد: موارد مثبت به کرونا هم بیش از ۳۱ درصد کاهش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در حال حاضر ۲۱۸ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های زنجان بستری هستند.

قزلباش ابراز داشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون آمار مبتلایان مثبت سرپایی کرونا بر اساس تست آزمایشگاهی به ۸۱ هزار و ۴۸۸ نفر رسیده است.

وی به رنگ بندی شهرستانها در استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون هیچ شهری در استان قرمز نیست و بیشتر شهرستانهای استان در وضعیت زرد و نارنجی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: امیدواریم طی روزهای آینده تمام شهرستانهای استان به وضعیت آبی و زرد برسند و هر چه زودتر بیماری کرونا نابود شود.

قزلباش با بیان اینکه رعایت خطر موج پنجم کرونا در همه نقاط وجود دارد و نباید به دستوراالعمل های بهدشاتی بی اعتا شد، گفت: از مردم استان درخواست می‌شود همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

کد خبر 5233321

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی زنجان انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه مشارکت مردم در انتخابات بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر و روستا عکس استانها سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم

استفاده از وسایل نقلیه عمومی نه تنها موجب کاهش هزینه‌ها برای جابه جایی شهروندان در سطح شهر می‌شود بلکه در کاهش آلودگی و ترافیک شهری موثر است. یکی از وسایل نقلیه عمومی پرمصرف در شهر تهران بی آر تی است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها مانند نداشتن سیستم خنک کننده و فرسودگی اتوبوس در سطح شهر تهران گلایه کرد و از مسئولان شهری درخواست رسیدگی دارد.

فیلم ارسال شده را می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

عدم نصب صندلی در برخی از ایستگاه‌های اتوبوس اراک گلایه مسافران شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان ناسالم است/ کاشان در وضعیت قرمز آلودگی
  • رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • حق تفکیک برای زمین‌های امامزاده ابراهیم شفت کاهش پیدا می‌کند
  • اینجا آثار تاریخی را با زباله تزئین می‌کنند!
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟