Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان معاون فرهنگی و امور اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: چسباندن پوسترهای تبلیغاتی بر روی جداره های سطح شهر یکی از مشکلات در ایام برگزاری انتخابات است که باعث آشفتگی بصری و از بین رفتن زیبایی سطح شهر می شود.

سه رکوت نجفی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: یکی از رویدادهای مهم در کشور بحث برگزاری انتخابات اعم از ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و یا انتخابات شوراهای شهر و روستا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تعیین سرنوشت کشور در رده های مختلف در گرو حضور پرشور شهروندان در انتخابات است و قطعاً می توانیم با انتخاب افراد اصلح در پیشرفت و آبادانی شهر و دیار خود سهیم باشیم.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج بیان کرد: تبلیغات نامزدها در ایام انتخابات هم یکی از موضوعاتی است که قانون انتخابات چارچوب آن را تعیین نموده و رعایت این قوانین قطعاً در برگزاری مثبت انتخابات تاثیرگذار است.

نجفی عنوان کرد: در هر دوره از انتخابات؛ شهرداریها براساس قانون و در راستای حفظ آراستگی سطح شهر و همچنین امکان مناسب برای تبلیغات نامزدها نقاطی را تعیین می کنند که نامزدها مجاز به تبلیغات در این نقاط هستند.

وی افزود: متأسفانه یکی از مشکلات انتخابات در دوره های گذشته انجام تبلیغات غیرمجاز در سطح شهر بود که باعث نارضایتی شهروندان هم شده بود.

نجفی بیان کرد: استفاده از شعارنویسی و همچنین چسباندن پوسترهای تبلیغاتی بر دیوار منازل مسکونی ومبلمان شهری در سطح شهر و معابر اصلی باعث آشفتگی بصری شده و چهره بسیار نازیبایی در معابر شهری بوجود می آورد.

وی تاکید کرد: پیشرفت، آبادانی و شهر زیبا از شعارهای اصلی همه نامزدها است بنابراین در راستای حفظ زیبایهای سطح شهر از نامزدها انتظار می رود که با انجام تبلیغات مجاز در راستای رعایت حقوق شهروندی گام بردارند.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج با بیان اینکه اولین آزمون حس تعلق نامزدهای انتخاباتی به شهر انجام تبلیغات مجازاست ابراز امیددواری نمود: نامزدهای انتخابات با رعایت قوانین انتخاباتی و انجام تبلیغات مجاز شهروندان را به شرکت در انتخابات ترغیب کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی انجام تبلیغات تبلیغات مجاز سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید: رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ، فعالیت های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳/۰۲/۱۴۰۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰/۰۲/۱۴۰۳ پایان می یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229173 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • انتشار مطالب منفی درباره نامزدهای انتخاباتی ممنوع است
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد
  • شروع تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در خوزستان
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان
  • آغاز تبلیغ نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود