Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام احمدی از برگزاری همایش بزرگ بانوان فرهنگی و انقلابی استان زنجان با حضور حجت الاسلام قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های دهه کرامت در استان اظهار کرد: به همین منظور همایش بزرگ بانوان فرهنگی و انقلابی استان شامل بانوان حوزوی، پایگاه‌های بسیج، قرارگاه خاتم، بانوان فرهیخته، مبلغات و دختران رای‌اولی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام سعید احمدی با اشاره به راه اندازی ایستگاه فرهنگی در پیاده راه سبزه میدان گفت: در این ایستگاه فرهنگی غرفه‌های مختلف فرهنگی و تبلیغی اعم از غرفه قرآنی، غرفه مشاوره، غرفه مسابقات به همت تشکل‌های قرآنی و دینی راه اندازی خواهد شد.

 

وی با اشاره به برگزاری جشن میلاد و مسابقات فرهنگی با حضوران دختران در محل فعالیت کانون‌های فرهنگی بانوان خبر داد و افزود:  راه‌اندازی تریبون آزاد ویژه دختران و پسران رای‌اولی و دانشجویان را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت عنوان کرد.

 

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: در این ایستگاه فرهنگی، غرفه حجاب و عفاف به منظور الگوسازی و ترویج این مهم توسط مجمع کانون‌های فرهنگی استان راه اندازی می شود.

 

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، تهیه و توزیع اقلام معیشتی و بسته‌های فرهنگی و برگزاری مسابقات فرهنگی نیز توسط شورای هیئت‌های مذهبی انجام خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: تولید محتوای فرهنگی و انتخاباتی و بارگذاری آن در شبکه‌های اجتماعی و گروه‌های مجازی مرتبط سازمان، اعزام مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف روستایی و شهری استان، برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت ویژه دختران و رای اولی‌ها در هر شهرستان و مراسم سخنرانی و جشن در برخی از مناطق آسیب‌پذیر با حضور اهالی از برنامه‌های این دهه است.

 

این مقام مسئول به تقارن دهه کرامت و ایام انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری مراسم سخنرانی، مسابقات فرهنگی و انتخاباتی و حضور حداکثری مردم در انتخابات و اهمیت حضور رای‌اولی‌ها در انتخابات، برگزاری مراسم سخنرانی و تبیین حضور حداکثری در انتخابات با محوریت مساجد شهری و روستایی و برگزاری نشست فصلی تبیین نقش امامان روستاها در دعوت مردم برای حضور حداکثری در انتخابات از دیگر برنامه های این دهه خواهد بود.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: بزرگداشت دهه کرامت مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام استان زنجان راه اندازی دهه کرامت رای اولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۸۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام سیدمحمد متولی دبیر اجرایی چهارمین دوره همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» با اعلام این مطلب گفت: چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» با رهیافت علوم انسانی اسلامی فردا دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۸:۳۰ صبح در شبستان حضرت امام خمینی (ره) حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد.

او بیان کرد: این همایش هر ساله همزمان با بزرگداشت عالم ربانی آیت‌الله ایمانی، امام جمعه فقید شیراز برگزار می‌شود، زیرا در زمان حیات و مسئولیت ایشان در کسوت نماینده ولی فقیه در استان فارس حوزه‌های علمیه شهر مقدس شیراز جانی دوباره گرفت و در جهت رشد و پیشرفت علمی حوزه و طلاب اقدامات مؤثری از جانب ایشان انجام شد.

متولی بیان کرد: این همایش با حضور طلاب و روحانیون بانو و آقا برگزار خواهد شد و در جهت تسهیل حضور گسترده آنها در آن روز تمام حوزه‌های علمیه آقایان و بانوان در سطح شهر شیراز تعطیل خواهند بود.

او با اشاره به دریافت ۲۰۰ اثر علمی و هنری به دبیرخانه همایش بیان کرد: در این همایش ملی برای اولین بار در کشور آئین اهدای جایزه ملی محی‌الدین برگزار خواهد شد. نام این جایزه از نام عالم ربانی و استاد اخلاق آیت‌الله حائری شیرازی اقتباس شده است.

دبیر اجرایی این همایش افزود: در این برنامه به تمام طلاب و روحانیون شرکت‌کننده بن خرید کتاب ۵۰۰ هزار تومانی با تخفیف ۳۰ در صد اهدا می‌شود.

متولی در پایان با بیان اینکه امسال در چهارمین دوره این همایش ملی میزبان آیت‌الله رشاد به‌عنوان سخنران خواهیم بود، افزود: ایشان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور و رئیس حوزه‌های علمیه استان تهران است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تاج: اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/ وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفط کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • ‌چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا